Grejanje u Nišu samo ujutru - direktor Toplane kaže da se malo ljudi žali da je uveče hladno

Izvor: JužneVesti.com, 04.Nov.2022, 18:17

Grejanje u Nišu samo ujutru - direktor Toplane kaže da se malo ljudi žali da je uveče hladno

Nedelju dana traje grejna sezona u Nišu, ali radijatori u stanovima koji se greju preko Toplane topli su samo tokom prepodneva, pa je uveče hladno. Direktor Predrag Milačić kaže da se na to žalilo svega nekoliko korisnika, ali da ni oni nisu pristali da radnici dođu i izmere temperaturu. Ipak, najavljuje da bi u nedelju mogli da greju i tokom popodneva i večeri.

Dočekali su tople stanove Nišlije koji koriste centralno grejanje, ali kažu da su im prethodnih nedelju dana >> Pročitaj celu vest na sajtu JužneVesti.com << samo jedan dan radijatori bili topli posle 10 sati ujutru.

To ih podseća na tople probe, a ne zvaničan početak grejne sezone, koji je ove godine kasnio, pa pitaju kada će konačno u stanovima za koje plaćaju grejanje biti toplo tokom celog dana.

U četvrtak je grejanje bilo do 14 sati, to je prvi i jedini put da su radijatori bili topli posle 10 sati ove grejne sezone, a uveče i dalje grejanja nema. Temperatura preko dana bude iznad proseka, ali noću pada i stanovi su hladni - pojašnjavaju.

Čim temperature to budu zahtevale biće i toplo - odgovara direktor Gradske toplane Predrag Milačić, a prognozira da bi to moglo da bude u nedelju 6. novembra, kada Republički hidrometeorološki zavod za Niš najavljuje maksimalnu dnevnu temperaturu od 14 stepeni.

Takođe kaže i da se malo ljudi žalilo Toplani na hladne stanove.

Sinoć smo imali svega nekoliko poziva sa žalbom, ali nijedan korisnik nije hteo da dođemo da izmerimo temperaturu u stanu - navodi Milačić.

Kako su ranije naveli iz Toplane, oni koji imaju reklamacije na kvalitet grejanja mogu to da prijave svakog dana i vikendom od 7 do 22 sata, na brojeve telefona dežurne službe 018/42-39-188 i besplatni telefonski broj 0800/200-018.

Imaju i službe koje su dežurne 24 sata dnevno za hitne intervencije, poput curenja na grejnim instalacijama, a kažu da će na svaki poziv odgovoriti u najkraćem roku jer je njihov cilj - "topli stanovi i zadovoljni korisnici".

Nastavak na JužneVesti.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JužneVesti.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JužneVesti.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.