Digitalk Media Days - Dekodiranje budućnostu digitalnih medija na konferenciji u Nišu

Izvor: JužneVesti.com, 14.Okt.2023, 11:54

"Digitalk Media Days" - Dekodiranje budućnostu digitalnih medija na konferenciji u Nišu

Koje su novine u medijskom svetu, kako upotreba veštačke inteligencije (AI) može da pomogne ili odmogne u kreiranju sadržaja i vizuelizacije pokušaće da prenesu brojni govornici na predavanjima, panelima, radionicama i studijama slučaja na konferenciji Digitalk Media Days koja će okupiti relevantne učesnike medijskog tržišta - medijske agencije, tehnološke partnere, izdavače, novinare, oglašivačke mreže i oglašivače, konsultante, donatore i sve koji su zainteresovani da učestvuju >> Pročitaj celu vest na sajtu JužneVesti.com << u kreiranju i oblikovanju medijske slike u Srbiji i regionu.

Učesnike očekuju dva dana programa, više od 20 govornika koji će kroz predavanja, panele, radionice i studije slučaja podeliti svoje znanje i iskustvo. Biznis modeli se menjaju, i u ovoj epohi, imperativ je jasan: shvatiti, zadobiti poverenje i ostati stalnoj u potrazi za dubokom vezom sa publikom čija je pažnja najvažnija valuta.

Vitomir Ognjanović, jedan od osnivača Digitalk-a rekao je šta je fokus.

Današnji novinari i urednici preuzimaju višestruke uloge. One se protežu izvan tradicionalnih oblasti. Moraju da ovladaju domenom analitike, dešifruju zamršene obrasce segmentacije i vešto se kreću kroz trendove koji se često prebrzo menjaju. Oglašavanje u medijima danas, neuporedivo je kompleksnije nego pre samo nekoliko godina kada je fokus bio na bannerima i brendiranju - rekao je Ognjanović.

foto: Digitalk Neki od govornika koji dolaze u Niš su:

Srđan Erceg, ispred Infinity Lighthouse produkcije koji će podeliti kako jedna nezavisna produkcija i izdavačka kuća fokusirana na ljubitelje sportskih sadržaja može poslovati profitabilno na tržištu Srbije.

Vuk Brajović, ispred agencije Providence, koja je zvanični zastupnik Viber-a za Srbiju i region koji će predstaviti zanimljive primere profesionalne upotrebe najrasprostranjenije mreže za razmenu poruka i sadržaja.

Nevena Tomović, ispred magazina LICEULICE, koja će podeliti iskustva fundraisinga zahvaljujući kome organizacija i magazin uspešno funkcionišu već 13 godina.

Aleksandar Ašković, konsultant za poslovnu primenu i komercijalizaciju Youtube sadržaja koji je zaslužan za veliki uspeh SportKlub, BalkanTrip i brojnih drugih Youtube naloga.

Ivan Bevc, osnivač izdavačke kuće Booka, urednik i domaćin 100 minuta buke podkasta, i pokretač City magazine u Srbiji, koji će podeliti svoje iskustvo kako izdavački biznis može da bude održiv bez kompromisa kada je kvalitet u pitanju.

Miloš Mileusnić, osnivač Naslovi.net i autor Liteanalytics platforme za koja vlasnicima sajtova omogućava jednostavnu analitku poseta i izveštavanje poštujući privatnost posetilaca naših sajtova i GDPR legislativu.

Pored nekoliko lokalnih stručnjaka, radionicu na temu primene AI u novinarstvu održaće Dejv Birs čije kurseve za praktičnu primenu AI alata u profesionalne svrhe na platformi LinkedIn Learning je pohađalo više od 100.000 polaznika u poslednjih godinu dana.

Veoma nam je važno da na jednom mestu skupimo ljude iz medijskih agencija, velike i male medije i brendove, odnosno oglašivače. Svi se mi najčešće držimo svojih, zatvorenih krugova i teško je novim idejama i informacijama da cirkulišu. Mi smo tu da ih okupimo u prijatnoj i prijateljskoj atmosferi, i damo im mnogo važnih i konkretnih tema za razgovor - dodao je Ognjanović.

Sve dodatne informacije o Digitalk Media Days konferenciji, koja se održava 26. i 27. oktobra u Nišu, u hotelu Tami Residence, možete pronaći na sajtu konferencije.

Nastavak na JužneVesti.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JužneVesti.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JužneVesti.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.