Izvor: B92, 28.Dec.2011, 21:05 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Pozorište potrošaču na noge
,,Pošto moderni potrošač pozorište smatra prevaziđenim i elitnim mestom, slično kao operu, mi ćemo sići sa scene i scenu dovesti njemu na noge i uvući ćemo ga u nju”, rekao je Branko Đermanović, direktor projekta "MarketingTEATAR” koji ima za cilj spajanje pozorišta i promotivnih elemenata, zasnovanim na neuobičajenim metodama advertajzinga.
Ideja projekta "MarketingTEATAR” je dovođenje scene modernom potrošaču na noge, na puteve njegovog >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << željenog kretanja kao što su razni sajamsko-promotivni skupovi, klubovi, hipermarketi, parkovi, trgovi. ,,Sve to je u stilu nekadašnjih vašara ali estetizovano I prilagođeno mestu i promovisanom proizvodu, najčešće domaćem koji ima kvalitet, ali ne I mašineriju marketinga iza sebe”, kaže se u saopštenju.
"MarketingTEATAR" je u povoju i, kako se navodi, ima veliki potencijal da postane opšteprihvaćen, kao i da postigne cilj, a to je: da bude dostupan svima, prevashodno tzv. „običnim" ljudima čiji budžet i navike ne podrazumevaju odlazak u pozorište.
Kako navodi direktor projekta, jedan sličan pokušaj gospodina Tasovca i "Beogradske filharmonije” se pokazao kao efikasan u privlačenju medijske pažnje. ,,Razlika je u tome što mi želimo to da činimo dugoročno, da se to više puta ponovi i da promovišemo skoro pa nepoznate, a kvalitetne proizvode, koji postoje na tržištu i za koje ljudi ne znaju”, navodi on.
,,Scene više nema. Pozorište kao mesto odigravanja predstave je prevaziđeno. Danas predstavu prave i čine ljudi koji poznaju mehanizme pozorišta, no to ne rade u cilju oplemenjivanja društva već u interesno manipulativnom smislu. Ova ideja je pre svega zasnovana na oplemenjivanju gledaoca, na njegovom edukovanju, a posredno i na njegovoj zabavi”, kaže Jelena Bogavac, rediteljka u "Bitef” teatru.
Iza ovog projekta stoje Minja Bogavac dramaturškinja većine predstava u Bitef-u, Jelena Bogavac, Branko Đermanović, Dragan Simeunović, glumac i izvršni producent u Bitef-u i drugi.