Pisac Igor Marojević postao još jedan laureat književne nagrade Zlatni suncokret: Njegovo delo pokupilo brojne pozitivne kritike

Izvor: SrbijaDanas.com, 01.Mar.2024, 20:08

Pisac Igor Marojević postao još jedan laureat književne nagrade "Zlatni suncokret": Njegovo delo pokupilo brojne pozitivne kritike

"Granična stanja", zasluženo je nagrađeno.

Pisac Igor Marojević od danas je, i zvanično, laureat književne nagrade "Zlatni suncokret". Književniku je priznanje, uručeno u jednom prestoničkom, skadarlijskom restoranu za zbirku novela "Granična stanja".

- Ispostavilo se da mi je nagrada "Zlatni suncokret" od posebnog značaja. Ne samo stoga što je njome dat kompliment mojoj najekstremnijoj knjizi "Granična stanja", već je od posebnog značaja i zbog toga >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << što je moj pokojni otac najveći deo svog prekratkog radnog veka proveo u fabrici koja dodeljuje ovo priznanje - započinje pisac Igor Marojević za medije, kome je danas uručeno priznanje.

Pre nego što je Marojeviću na svečanoj ceremoniji, kojoj su prisustvovali i raniji dobitnici "Vitala" - Dragan Velikić i Vladimir Kecmanović, kao i nedavni laureat "Meše Selimovića" Selimir Radulović, uručeno priznanje, predsednik žirija za dodelu "Zlatnog suncokreta" Vladimir Gvozden podsetio je zašto je ovaj žiri, kojeg su činili i Dragan Jovanović Danilov i Milica Vučković, odlučio većinom glasova da je zbirka novela "Granična stanja" u izdanju Derete najbolja knjiga na srpskom jeziku u 2023. godini.

Izdvojila se ova knjiga, naveo je Gvozden, "zbog uverljivog prikaza savremenosti, lakoće pripovedanja, osobene duhovitosti i ironije".

U ovom "zrelom književnom delu, lucidnom, snažnom, privlačnom i samosvesnom, sve vrline Marojevićeve proze dostigle su svoj vrhunac", istakao je Gvozden, dok je Vučković ocenila je je piščevo delo "nešto najkvalitetnije što je napisano na srpskom jeziku u prošlogodišnjoj književnoj produkciji".

Srbija Danas

Nastavak na SrbijaDanas.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SrbijaDanas.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SrbijaDanas.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.