Kako je „Keš ili treš“ osvojio publiku: Tajna popularnosti svetski poznate TV emisije

Izvor: Danas, 04.Jun.2025, 14:15

Kako je „Keš ili treš“ osvojio publiku: Tajna popularnosti svetski poznate TV emisije

Emisija „Keš ili treš“ (u originalnom nazivu „Bares für Rares“) postala je jedna od najgledanijih televizijskih sadržaja u svetu tokom poslednjih nekoliko godina, a uskoro stiže i na TV Nova. U emisiji stručnjaci procenjuju predmete koje ljudi donesu, otkrivaju njihovu priču i, ukoliko predmeti imaju vrednost, njihovim vlasnicima nude mogućnost da ih prodaju kolekcionarima - a naizgled bezvredni predmeti mogu imati zapanjujuću vrednost i tako učesnicima doneti neočekivanu zaradu.

Nastavak na Danas...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.