Čitanje u digitalnom dobu

Izvor: SEEcult.org, 20.Nov.2015, 11:01   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Čitanje u digitalnom dobu

Kako se prepliću tabloidna kultura i tržište knjiga u Srbiji i da li rijaliti programi, kao dominantni televizijski format, utiče i na književni ukus, pitanja su na koja će 20. avgusta pokušati da odgovore učesnici tribine “Kultura čitanja u digitalnom dobu” u Zavodu za proučavanje kulturnog razvitka u Beogradu.

U razgovoru o knjigama i uzorima “Fejsbuk generacije” učestvovaće glavni i odgovorni urednik izdavačke kuće Clio Zoran Hamović, sociolog doc.dr >> Pročitaj celu vest na sajtu SEEcult.org << Dalibor Petrović sa Saobraćajnog fakulteta u Beogradu, autorka emisije “Digitalne ikone” Radio Beograda 2 Tamara Vučenović i kulturološkinja doc. dr Maja Vukadinović sa Akademije lepih umetnosti u Beogradu.

Budući da je ovogodišnji Međunarodni beogradski sajam knjiga obeležen medijskom senzacijom koju je izazvao bestseler po ukusu tinejdžerki, tribina će analizirati čitalačke navike generacije koja odrasta uz blogove i društvene mreže, navela je Maja Vukadinović, moderatorka razgovora.

Učesnici tribine izneće stavove i o tome na koga se ugledaju mladi, ko su spisateljske zvezde po meri medija i šta nam popularne knjige i njihovi autori govore o preovlađujućim vrednostima kod nas.

Razgovor o kulturi čitanja u digitalnom dobu deo je ciklusa tribina "Stevan Majstorović", a počinje u 13 sati u ZAPROKUL-u.

(SEEcult.org)

Nastavak na SEEcult.org...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta SEEcult.org. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta SEEcult.org. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.