Izvor: RTS, 18.Apr.2023, 19:23

Чучковић: Београдски метро биће потпуно аутоматизован, после катарског једини без машиновођа

На савској обали крећу радови током којих ће градске службе обезбедити хидранте, нове и безбедне прикључке за сплавове чији су власници добили једно од 28 места. Од почетка маја уз јефтиније карте ред се уводи и у Градски превоз, а Београдски метро потписује уговор >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << о надзору са "Дојче баном", што ће уз француске и кинеске извођаче обезбедити најмодернији метро, рекао је гостујући у Београдској хроници градски менаџер Мирослав Чучковић.
Сви власници сплавова код савског насипа недавно су добили обавештење да уклоне своја пловила док се не заврше радови на насипу.
"Поменути догађаји као што су потонућа или пожари на сплавовима доказ су да тамо треба да се уведе ред. Они који нису добили једно од 28 места за сплав добили су могућност да склоне своје сплавове на локацију коју је Град обезбедио у Јакову. Морамо да приступимо том простору како бисмо обезбедили хидранте, нове и безбедне прикључке за струју и другу инфраструктуру", рекао је гостујући у Београдској хроници Мирослав Чучковић.
Рок за завршетак радова на насипу је 30 дана и не очекује се да ће бити пробијања рокова.
"Рок за те радове је 30 дана, што је сасвим довољно да се то обави. Радове ће обављати градске службе и све ће бити урађено у року. Надзори раде свој посао да испрате да се све уради на квалитетан начин. Слично је било и када се радила деоница од Новог Београда до излаза на 'Милош Велики'. Надзор је пратио радове и због велике количине воде која се ту скупљала морало је да дође до пробијања рока како би се на најквалитетнији начин урадили асфалт, бициклистичка стаза и сва пратећа инфраструктура", рекао је Чучковић.
Једна од главних тема о којој се говори ових дана је и нови начин наплате карата и контроле у градском превозу.
"Како је било могуће да имате 1.500 возила и да се током месеца обави преко два милиона полазака, а да 70-80 одсто људи не плаћа карту. После подробне анализе показало се да је то пре било обрнуто, а да се нама то приказивало потпуно другачије. Истрага коју је највио градоначелник показаће да ли смо ми у праву. Било је периода када су грађани значајно мање зарађивали и нису могли сви да приуште карте, али сада са просечном платом од 800 евра у Београду и месечном ценом карте нешто већом од 20 евра очекујем да ће одзив бити стопроцентан", рекао је градски менаџер.
Са бољом наплатом карата Град ће наставити да улаже у градски превоз, иако и сада просечна старост возила не прелази много више од седам година. Континуираним улагањем Град жели да обезбеди бољи превоз за наше грађане.
Званично, грејна сезона требало би да буде завршена за викенд. Због нестабилног времена грејна сезона ће бити продужена.
"Систем ће радити до 2. маја, а зависно од спољне температуре одлучиваћемо колико ћемо грејати. Рачуни за грејање због благе зиме неће бити мањи, биће исти, али биће пуни резервоари мазута и спремно ћемо дочекати следећу зиму", нагласио је Чучковић.
Важан датум је пред нама и када је реч о београдском метроу, најављује градски менаџер.
"Београдски метро добија надзор и почетком маја биће потписан уговор са 'Дојче баном'. Вредност пројекта је 36 милиона евра, добили смо главни надзор над изградњом метроа који ће радити немачки 'Дојче бан'. Уз Французе и Кинезе који ће градити метро, имаћемо после катарског аутоматизован метро без машиновођа", рекао је гостујући у Београдској хроници градски менаџер Мирослав Чучковић.

Nastavak na RTS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.