Izvor: RTS, 13.Jan.2024, 13:42

Весић: Мост код Аде Хује добио "зелену дозволу", мора да буде завршен пре ауто-пута Београд-Зрењанин

Министар грађевинарства, саобраћаја и инфраструктуре (МГСИ) Горан Весић изјавио је да је Министарство заштите животне средине дало сагласност на Студију о процени утицаја на животну средину пројекта - изградња моста преко Дунава код Аде Хује, са приступним петљама >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << и делом Вишњичке улице.
Весић је за Танјуг рекао да је реч о "зеленој дозволи" за изградњу моста и да ће Министарство грађевинарства, саобраћаја и инфраструктруе издати грађевинску дозволу за изградњу тог моста, који би био трећи мост на Дунаву у Београду.
Додао је да мост мора да буде завршен пре завршетка изградње ауто-пута Београд - Зрењанин како би сав саобраћај који долази са тог пута преко Дунава прелазио новим мостом, а не преко Панчевачког моста који је и сада преоптерећен.
Весић је објаснио да ће се градити и приступне саобраћајнице од новог моста код Аде Хује до петље Ласта и да ће се тако повезати лева обала Дунава односно ауто-пут Београд - Зрењанин - Нови Сад са аутопутем Е-75 односно Београд - Ниш.
Локација новог моста планирана је на 2,6 километара низводно Дунавом од Панчевачког моста. Укупна дужина моста са шест трака у оба правца, као и бициклистичком и стазом за пешаке, биће 3.498 метара, а ширина 32,5 метара.
Весић је рекао и да се изградњом моста код Аде Хује као и повезивањем са ауто-путем стећи услови да град Београд "ако жели изгради пре више деценија планирану унутрашњу обилазницу око Београда". 
Предвиђено је да она полази од Моста на Ади, око Топчидерског парка, затим Булеваром патријарха Павла, Пере Велимировића, кроз Борску, Црнотравску, Саве Машковића, до петље Ласта према Малом Мокром Лугу, иза Миријева, до моста на Ади Хуји.
Додао је да Влада Србије неће радити тај део унутрашње обилазнице већ само до ауто-пута Београд - Ниш као и да ће се изградњом новог моста као и моста на Дунаву код Винче у оквиру "сектора Ц" обилазнице око Београда стећи услови да се приступи потпуној реконструкцији или изградњи новог моста на месту садашњег Панчевачког моста који никада није био пројектован за обим саобраћаја који се сада одвија преко њега.

Nastavak na RTS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.