Izvor: JUGpress.com, 23.Apr.2021, 08:59

Sud: Kurir ugrozio Đilasa

BEOGRAD
Viši sud u Beogradu presudio je da je list Kurir ugrozio bezbednost i sigurnost Dragana Đilasa i njegove porodice i obavezao je list i njegovog glavnog urednik Rajka Nedića da Đilasu isplate 110.000 dinara, plus troškove suđenja, za pet tekstova i  naslovnih strana objavljenih dan za dan u kojima su iznete neistinite informacije.
Tokom postupka sud je nedvosmisleno utvrdio da je Kurir „protivpravnim objavljivanjem neistinitih informacija ugrozio privatni život i ugled Dragana Đilasa“ i tako prekršio više članova Zakona o informisanju i Ustav Republike Srbije, navodi se u saopštenju Stranke slobode i pravde.
Posledice takve hajke ne ogledaju se samo u povredama koje tužilac (Dragan Đilas)...

Nastavak na JUGpress.com...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora

 Povezane vesti
SSP: Viši sud presudio da je Kurir ugrozio bezbednost Đilasa i njegove porodice

SSP: Viši sud presudio da je Kurir ugrozio bezbednost Đilasa i njegove porodice

Izvor: Danas, 23.Apr.2021

Stranka slobode i pravde (SSP) saopštila je danas da je Viši sud u Beogradu naložio da dnevni list Kurir i glavni i odgovorni urednik Rajko Nedić isplate predsedniku stranke Draganu Đilasu 110.000 dinara, kao i da je tokom postupka "nedvosmisleno utvrdjeno da mu je Kurir protivpravnim objavljivanjem...

Nastavak na Danas...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JUGpress.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JUGpress.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.