Izvor: JužneVesti.com, 12.Jan.2017, 18:02 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Skraćene linije javnog prevoza, a građani neobavešteni
Iako je prohodno za vozila, meštani Skopske ulice u Donjoj Vrežini dva jutra zaredom na -17 stepeni uzalud su čekali autobus koji je prema redu vožnje trebalo da sa te stanice krene u 7:45 i 8:45.
I dok su putnici brinuli da li će zakasniti na posao ili u školu, kako kažu, niko u Direkciji za Javni prevoz nije odgovarao na njihove pozive da im da informacije o tim polascima.
Građani su na stanici u Vrežini u sredu ujutru, ali i jutros duže od 15 minuta >> Pročitaj celu vest na sajtu JužneVesti.com << čekali ova dva polaska nezadovljni što ni na sajtu Direkcije nema informacija o kašnjenju.
Drugi dan zaredom na posao idem taksijem jer autobus Duvanište-Skopska koji sa stanice u Vrežini treba da pođe u 15 do 9, nije došao. U Direkciji se niko nije javljao na telefon da kaže da o čemu se radi, a na sajtu nije bilo nikakvog obaveštenja o izmeni te linije. Nakon dvadesetak minuta čekanja, ljudi su se podelili u dve grupe i taksijem otišli dalje - kaže jedan od korisnika ove linije.
Kako su Južnim vestima objasnili u Direkciji, polasci iz Skopske u sredu su kasnili po 14 minuta, dok u četvrtak nisu ni krenuli zbog kvara na autobusu.
Mi ćemo za to vozilo kao i za sve polaske koji nisu održani da postupimo u skladu sa našim ugovorom. Vozaču se vozilo pokvarilo i nije mogao da oodveze putnike, ali to nije ni naš problem, ni problem putnika, zato prevoznik dobija sankciju i neće mu biti plaćeno za liniju koju nije realizovao - kažu u Direkciji.
U Direkciji su negirali da građanima niko nije odgovarao na pozive u info centru, ali dodaju da će oni "odgovarati", ukoliko se ispostavi da je to tačno.
Dodaju i to da vozač nije dužan da Direkciju obavesti o polascima koji su otkazani ili skraćeni.
Zbog loših vremenskih uslova i zeleđenih ulica, neke linije su skraćene ili izmenjene, međutim građani Niša već nekoliko dana o tome ne mogu da se informišu u Direkciji koja se inače bavi javnim prevozom. Umesto toga, u toj službi kažu da Grad o tome treba da informiše građane, ali Nišlije ni na gradskom sajtu nisu mogle da vide takve informacije.
Kako Južnim vestima potvrđuju u Direkcij, zbog "specifične" situcije u gradu sve informacije o izmenama i skraćenim prigradskim linijama idu iz kabineta gradonačelnika.
Na sastanku je dogovoreno, zbog specifične situcije u gradu, da te informacije idu iz kabineta gradonačelnika i oni su dužni da obaveštavaju građane o tome - ponavljaju u Direkciji.
Međutim, ni na sajtu Grada takođe nema informacija o izmenama u prevozu, već su one, po zahtevu, redakciji dostavljene mejlom iz kabineta gradonačelnika.
Sve informacije o izmenama i polascima u gradskom i prigradskom prevozu možete preuzeti na kraju teksta.