Otvorena „Kancelarija za brze odgovore“

Izvor: juGmedia, 19.Jul.2013, 19:29   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Otvorena „Kancelarija za brze odgovore“

NIŠ – U “Kancelariji za brze odgovore“ građani će podnositi zahteve na šalteru Uslužnog centra-Uprave Gradske opštine Paliula, ali i putem elektronske pošte i telefona.

Po prijemu zahteva, ovlašćena lica Uprave, iz “Kancelarije za brze odgovore“, kontaktiraće nadležne službe,  ustanove i preduzeća u gradu i okrugu.Podneti zahtevi građana obrađivaće se u roku od 48 sati, dok će podnosioci zahteva dobijati povratnu informaciju u roku od tri dana.

„I >> Pročitaj celu vest na sajtu juGmedia << pored toga što gradske opštine u Nišu nemaju status jedinica lokalne samouprave a samim tim i ovlašćenja koja ima grad, u komunikaciji sa građanima, iz novoosnovane kancelarije u opštini Palilula neće se čuti već ustaljena fraza službenika – „nismo nadležni“. Odgovor po zahtevu građana biće u predviđenom roku obezbeđen“, kazao je predsednik opštine Boban Džunić.

Opština Palilula je prva gradska opština u Nišu koja je u radu Uprave opštine uvela sistem menadžmenta kvaliteta ISO standard 9001:2008 i pokrenula pilot projekat “INFO 48“.

„Prošle godine izvršili smo resertifikaciju zahteva i produžili sistem menadžmenta kvaliteta ISO standard 9001:2008. Preuzeli smo obaveze da rad naše Uprave bude još efikasniji“, izjavila je Marija Brajdić, načelnica opštinske Uprave.

(Kraj)ena

Nastavak na juGmedia...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta juGmedia. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta juGmedia. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.