Nova inicijativa usmerena na ambalažni otpad - “Vlasina još čistija ljubav” 

Izvor: JužneVesti.com, 27.Maj.2023, 17:54

Nova inicijativa usmerena na ambalažni otpad - “Vlasina još čistija ljubav” 

U sklopu snažne podrške lokalnoj ekonomiji u Surdulici, vlasinskom kraju, koja samo u poslednje tri godine premašuje pola miliona evra, kompanija Coca-Cola HBC Srbija pokrenula je novu inicijativu, „Vlasina – još čistija ljubav“.

foto: Miloš Dinić Inicijativa je deo krovnog projekta „Vlasina – čista ljubav“, i biće usmerena na upravljanje ambalažnim otpadom i promociju reciklaže na Vlasini. Na predstavljanju, održana je radionica za lokalne ugostitelje, koje >> Pročitaj celu vest na sajtu JužneVesti.com << kompanija podržava od 2021. godine. Radionica je okupila i vodeće stručnjake iz oblasti održivog turizma i upravljanja otpadom, pružajući učesnicima mogućnost da se bliže upoznaju sa ključnim konceptima i praksama u očuvanju netaknute prirode Vlasine.

foto: Miloš Dinić Lokalni ugostitelji koji su učestvovali na radionici izrazili su veliku zahvalnost Coca-Cola sistemu što je prepoznao potencijal ovog kraja, u koji godinama ulaže.

Velika je čast i zadovoljstvo kada jednu ovakvu radionicu organizuje profesionalna kompanija, i što od predavača možemo da čujemo svrsishodne smernice za budući razvoj turizma na Vlasini. Svi mi koji živimo na Vlasini i bavimo se ugostiteljstvom dobili smo mogućnost da učestvujemo u zajedničkom donošenju odluka i budemo informisani o investicijama i projektima od kojih imamo direktnu ili indirektnu korist, sada ili u budućnosti - istakla je Lidija Arsić, ugostiteljka iz apartmana „Vlasinski vrtovi“.

foto: Miloš Dinić Inicijativu „Vlasina – još čistija ljubav“ sprovodi kompanija Coca-Cola HBC Srbija, u partnerstvu sa Turističkom organizacijom opštine Surdulica i kompanijom Sekopak. Na potezu pored Vlasinskog jezera i u ugostiteljskim objektima postavljeni su kontejneri za selektivno odlaganje ambalažnog otpada, koji će potom biti poslat na reciklažu, čime su stvoreni preduslovi da zaštićeno područje Vlasine ostane čisto.

Vlasina – još čistija ljubav“ je zajedno sa krovnim projektom naša trajna investicija u ovaj kraj, jer je deljenje znanja najdugovečnija investicija. Ponosni smo na naš biznis ovde, na više od 100 zaposlenih, na modernu punionicu u koju smo uložili preko 15 miliona evra, čineći je pravim ambasadorom vlasinskog kraja. Ipak, naše najvažnije nasleđe stvaramo kroz osnaživanje zajednice. Naš doprinos lokalnoj ekonomiji kroz različite naknade, ali i investicije u izgradnju lokalne putne infrastrukture, donacije i druge projekte, samo u poslednje tri godine premašuje pola miliona evra. Želimo da, uz čvrsta partnerstva, nastavimo da razvijamo i osnažujemo vlasinski kraj - poručio je Đoko Stojčevski, direktor punionice Rosa vode „Vlasinka“, koja je deo Coca-Cola sistema.

foto: Miloš DinićU narednom periodu Vlasina će posetiocima ponuditi i nove i osvežene planinarske staze, u ukupnoj dužini od 47 kilometara, kao zajedničku investiciju Coca-Cola sistema i Kancelarije Programa Ujedinjenih nacija za razvoj (UNDP) u sklopu „Vlasina – čista ljubav“ projekta.

Nastavak na JužneVesti.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JužneVesti.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JužneVesti.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.