Izvor: JUGpress.com, 08.Jul.2025, 16:52

Milivojević: Nove autokratije zasnivaju se više na kontroli informacije i uticaju na svest nego na brutalnoj represiji

BEOGRAD
Prosečna osoba u Srbiji nisko je medijski pismena, apatična je i ne veruje nikome. To je osoba s razorenim poverenjem u medije, a satima se zadržava nad njima, u konzumiranju i u potrazi za sadržajima koji uglavnom nisu vesti, kaže profesorka Snježana Milivojević, autorka istraživanja o Srbiji za Rojtersov institut za studije novinarstva
Snježana Milivojević (foto: N1 snimak ekrana)
Fotorobot jednog prosečnog domaćeg medijskog konzumenta u 2025. teško je konstruisati.
Na osnovu podataka iz poslednjeg istraživanja Rojtersovog instituta za studije novinarstva Univerziteta u Oksfordu, reklo bi se da je to jedan vrlo kompleksan lik.
Gleda televiziju više od pet sati...

Nastavak na JUGpress.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JUGpress.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JUGpress.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.