
Izvor: JUGpress.com, 08.Jul.2025, 16:52
Milivojević: Nove autokratije zasnivaju se više na kontroli informacije i uticaju na svest nego na brutalnoj represiji
BEOGRAD
Prosečna osoba u Srbiji nisko je medijski pismena, apatična je i ne veruje nikome. To je osoba s razorenim poverenjem u medije, a satima se zadržava nad njima, u konzumiranju i u potrazi za sadržajima koji uglavnom nisu vesti, kaže profesorka Snježana Milivojević, autorka istraživanja o Srbiji za Rojtersov institut za studije novinarstva
Snježana Milivojević (foto: N1 snimak ekrana)
Fotorobot jednog prosečnog domaćeg medijskog konzumenta u 2025. teško je konstruisati.
Na osnovu podataka iz poslednjeg istraživanja Rojtersovog instituta za studije novinarstva Univerziteta u Oksfordu, reklo bi se da je to jedan vrlo kompleksan lik.
Gleda televiziju više od pet sati...