Još 3 nova sekretarijata u Gradskoj upravi

Izvor: JužneVesti.com, 25.Maj.2017, 16:29   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Još 3 nova sekretarijata u Gradskoj upravi

Sekretarijati za lokalnu poresku administraciju, ozakonjenje i investicije formiraće se iz već postojećih, tvrdi načelnik Gradske uprave Ljubiša Janić, pa neće biti zaposleni novi ljudi i neće se trošiti više para iz budžeta. Janić kaže da je cilj razdvajanja povećanje efikasnosti.

Iz postojećeg Sekretarijata za finansije, formiraće se Sekretarijat za lokalnu poresku administraciju, pojašnjava Janić, a u njemu će raditi ljudi koji su se već bavili tim >> Pročitaj celu vest na sajtu JužneVesti.com << poslom.

Novi deo gradske uprave je formiran, dodaje Janić, da bi se "došlo do što većeg broja poreskih obveznika koji ne plaćaju porez".

Na taj način bismo sigurno postigli, možda ne maksimum, ali bismo došli do jednog značajnijeg broja poreskih obveznika koji ne plaćaju u ovom trenutku ono što im po zakonu sleduje - kaže Janić.

U okviru postojećeg Sekretarijata za planiranje i izgradnju, pojašnjava načelnik, postoji sektor koji se bavi ozakonjenjem objekata, ali će on biti izdvojen u samostalnu jedinicu - Sekretarijat za ozakonjenje.

Zbog problema sa nelegalnim objektima i vlasnicima koji nisu hteli da ih prijavljuju, objašnjava Janić, nedavno je doneta odluka da ozakonjenje ima status javnog interesa. Zato sada sve lokalne samouprave moraju da popišu nelegalne objekte ili odluče da ih "legalizuju" ili da ih sruše.

Sada više nema dobrovoljnosti, javni interes je utvrđen i naši inspektori i angažovana lica su izvršili popis objekata, po nekim mojim saznanjima to je preko 30.000 novih objekata i sa postojećim koji su prijavljeni ranijih godina u legalizaciju, negde oko 70.000 objekata je utvrđeno. Sada ćemo to efikasnije da rešimo - dodaje Janić.

Novi je i Sekretarijat za investicije, kaže Janić, koji će da bude formiran iz postojećih Sekretarijata za imovinsko-pravne poslove, planiranje i izgradnju i komunalne delatnosti.

Baviće se pripremom i praćenjem realizacije investicija u gradu.

Nakon reorganizacije Direkcije za izgradnju, delovi Direkcije su prešli u određene službe, ali smo u praksi videli da to malo predstavlja smetnju i neke stvari nam predstavljaju usko grlo u izgradnji grada. Zato smo odlučili da formiramo zaseban Sekretarijat za investicije - objašnjava Janić.

U novim sekretarijatima radiće oni ljudi koji su se već bavili poslovima poreske administracije, ozakonjenja i investicijama u starim sekretarijatima, dodaje Janić, pa neće biti novog zapošljavanja. Neće trebati ni više para iz budžeta za nove sekretarijate, tvrdi Janić, već će sve biti kao i dosad, ali će posao efikasnije da se obavlja.

O ovom predlogu Gradskog veća, odlučiće Skupština grada na sednici koja bi trebalo uskoro da bude održana.

Podsetimo, nakon što je izmenjen Statut Grada, Niš je dobio jedinstvenu Gradsku upravu, za čijeg načelnika je nedavno izabran Ljubiša Janić. Tada su umesto "uprava" formirani "sekretarijati". Njih je dosad bilo 14, a zaduženi su za posebne oblasti u funkcionisanju Grada.

Nastavak na JužneVesti.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JužneVesti.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JužneVesti.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.