Dva miliona dinara za modernizaciju Opštinske uprave Merošina

Izvor: JužneVesti.com, 25.Jul.2023, 09:35

Dva miliona dinara za modernizaciju Opštinske uprave Merošina

Ministarstvo za ravnomerni regionalni razvoj izdvojiće dva miliona dinara za nabavku opreme potrebne za realizaciju projekta eLearning, koji bi trebalo da zaposlenima u Opštinskoj upravi Merošina omogući da se edukuju, a samim tim i efikasnije rade. Ministar je ocenio da će modernizacijom uprave i građani osetiti promene.

Ugovor o sufinansiranju projekta “Uvođenje eLearning-a u Opštinsku upravu Merošina” potpisali su juče ministar zadužen za ravnomerni >> Pročitaj celu vest na sajtu JužneVesti.com << regionalni razvoj Edin Đerlek i predsednik Opštine Merošina Saša Jovanović. Ministar je istakao da će edukacijom zaposlenih građani osetiti pozitivne promene.

Realizacija projekta, za koji je opredeljeno dva miliona dinara, kroz nabavku adekvatne opreme koja bi podržala savremene zahteve eLearning-a, sa jedne strane omogućiće zaposlenima da se edukuju i podižu svoj nivo profesionalnosti, a sa druge uticaće na smanjenje troškova lokalne samouprave - rekao je Đerlek.

Modernizacija Opštinske uprave kroz edukaciju zaposlenih, kako ocenjuje predsednik Opštine Merošina Saša Jovanović, doprineće izgradnji boljeg i efikasnijeg servisa građana.

Iz Ministarstva navode da LMS (Learning Management System) platformu za onlajn učenje koristi veliki broj opštinskih uprava u Srbiji, sa ciljem da se promeni perspektiva zaposlenih ka modernom načinu edukacije i kreiranju pozitivnih promena za građane i privredu.

Nastavak na JužneVesti.com...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta JužneVesti.com. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta JužneVesti.com. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.