Mrkonjić: Biću ministar i posle rekonstrukcije Vlade

Izvor: Politika, 14.Jul.2013, 15:47   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mrkonjić: Biću ministar i posle rekonstrukcije Vlade

BEOGRAD – Ministar saobraćaja Srbije Milutin Mrkonjić izjavio je da veruje da će ostati na tom mestu i posle najavljene rekonstrukcije Vlade.

„Ja se rekonstrukcijom ne bavim. Mislim da ću biti ministar i posle rekonstrukcije i da je ova vlada dobar tim ljudi”, rekao je Mrkonjić novinarima u preduzeću JAT tehnika na Aerodromu „Nikola Tesla” u Surčinu.

On je dodao da ljudi koji vode vladu „znaju šta rade” i demantovao navode pojedinih medija da će >> Pročitaj celu vest na sajtu Politika << preuzeti direktorsko mesto u nekom javnom preduzeću.

Ministar saobraćaja je kazao da nisu tačne tvrdnje medija da je na Koridoru 10 izgrađeno samo devet i po kilometara puta.

„Na tom koridoru je do današnjeg dana završeno 200 kilometara autoputa i ostaje još 120. Pare su obezbeđene i taj posao ide bez problema”, rekao je Mrkonjić.

On je kazao da je izveštaj o svom radu podneo premijeru i potpredsedniku vlade Ivici Dačiću i Aleksandru Vučiću.

Dodao je i da s premijerom i liderom njegove Socijalističke partije Srbije Dačićem nije razgovarao o rekonstrukciji vlade.

Jat će brzo stati na noge, svio avioni su bezbedni

Milutin Mrkonjić je izjavio da će nacionalna aviokompanija „Jat ervejz” vrlo brzo stati na noge, jer je „strateški partner već izabran”.

„Radna grupa vodi taj proces i traži diskreciju, ali strateški partner je izabran - dobar je, saradnja je izvanredna i letovi će vrlo brzo biti pojačani”, rekao je Mrkonjić novinarima obilazići Jat tehniku.

Mrkonjić je obišao i Jat i beogradski aerodrom „Nikola Tesla”.

Nacionalna avikompanija Ujedinjenih Arapskih Emirata (UAE) „Etihad ervejz”, Vlada Srbije i srpski avioprevoznik „Jat ervejz” potpisali su polovinom juna u Beogradu memorandum, koji je predvideo da se u narednih mesec dana ispita mogućost za ulaganje vlasničkog kapitala „Etihada” u „Jat”.

„Jat” je bio prvi put ponuđen na prodaju i 2008. godine, ali se i na taj tender niko nije javio, a još od 2007. kao potencijalni partneri „Jata” u medijima su pominjani ruski „Aeroflot”, „Island er”, „Turkiš erlajns”, „Baltik avijejšn sistems”, konzorcijum domaćih privrednika, „Er Azija” i „Etihad”.

Na prvom tenderu 2008. bilo je ponuđeno 51 odsto kapitala „Jata” po ceni od 51 miliona evra.

Mrkonjić je dodao su svi avioni „Jata” bezbedni.

On je kazao da trenutno jedino ima problema sa „Jat keteringom”, čiji je račun u blokadi, navodeći da će to biti rešeno „danas ili sutra kada će blokada biti skinuta”.

Za firmu „Su port” iz Beograda, prema njegovim rečima, interesuje se više kompanija i verovatno će i „Su port” dobiti partnera.

Mrkonjić je najavio da će 19. septembra biti otvorena nova avio linija od Beograda do Minska.

On je istakao da sva preduzeća u srpskom aviosaobraćaju rade dobro.

„Letači, kako zovem taj segment Ministarstva saobraćaja, dobro rade”, dodao je Mrkonjić.

Direktor „Jat tehnike” Srđan Mišković je izjavio da je to preduzeće potpuno usvojilo novu tehnologiju za održavanje aviona „Erbas” i ATR nove generacije, kao i da je dobijen sertifikat za to.

Beta/Tanjug

objavljeno: 14/07/2013
Pogledaj vesti o: JAT

Nastavak na Politika...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Politika. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Politika. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.