Izvor: TangoSix.rs, 29.Jan.2018, 10:16 (ažurirano 02.Apr.2020.)
EKSKLUZIVNO: Kako izgleda parcijalno farbanje putničkog aviona u Jat Tehnici
Jat Tehnika, naša najveća i najstarija institucija za održavanje, popravku i remont vazduhoplova (MRO) od nedavno u svojoj ponudi ima i (parcijalno) farbanje putničkih aviona.
Jedan od ključnih aduta svakog MRO centra, a neki bi rekli i značajan deo dodatnog prihoda, je da „down-time“ učini prihvatljivijim za avio-kompaniju ako se isplanira i farbanje. Farbare su zasebne fizičke celine u većini MRO organizacija, >> Pročitaj celu vest na sajtu TangoSix.rs << moraju ispuniti kako standardne sertifikacione standarde tako i ekološke, energetske.
Nacionalna avio-kompanija svoje manje avione slala je u Holandiju, Erbasovi su farbani na lokacijama na kojima su se zadesili prilikom leasing primoporedaja a najveći je farban u Abu Dabiju.
Jat Tehnika je preradom i doradom dela svog najvećeg hangara u stanju da obavlja parcijalno farbanje a kao prvi prodajno-promotivni demonstrator za novu stavku u ponudi iskorišćen je Boing 737 koji više godina nije u saobraćaju.
Ljubaznošću Jat Tehnike čitaoci Tango Six portala imaju prilike da prvi put pogledaju njihov promotivni video parcijalnog farbanja:
The post EKSKLUZIVNO: Kako izgleda parcijalno farbanje putničkog aviona u Jat Tehnici appeared first on Tango Six.