Izvor: Radio Slobodna Evropa, 22.Mar.2019, 12:08 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Zašto ćevap nije brend?
Ćevap nije ni brendirano, ni zaštićeno jelo, iako je Bosna i Hercegovina, između ostalog, prepoznatljiva po njemu. Za brendiranje najpoznatijeg bh. jela, nedostaje političke volje, a i procedure su komplikovane. U svrhu promocije ćevapa u Travniku je napravljena najveća porcija ovog jela.
Nastavak na Radio Slobodna Evropa...
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Slobodna Evropa. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Slobodna Evropa. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.