Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 03.Maj.2019, 15:12 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Ugostitelji spremni za novi Pravilnik o zaštiti od požara
Vlasnici ugostiteljskih objekata treba da se prilagode novom Pravilniku o zaštiti svojih radnji od požara, što znači da moraju da sprovedu niz mera kako bi ispoštovali sve novine koje su donete, a tiču se bezbednosti svih gostiju, ali i zaposlenih. U kikindskim ugostiteljskim objektima spremni su da urade sve što je neophodno.
Novi pravilnik o zaštiti od požara u ugostiteljskim objektima, vlasnici pojedinih kikindskih restorana spremni su da ga u potpunosti ispoštuju. >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << Pre svega, zaposleni moraju da znaju da sprovedu goste na bezbedno mesto u slučaju požara, da poseduju protivpožarne aparate, a treba da znaju i da aktiviraju alarm, kao i da isključe glavni izvor struje ili gasa. Na ulazu moraju da budu vidno istaknuti podaci o dozvolama i propisima.
Robert Pataki, vlasnik restorana u Kikindi kaže:
''S ozirom na to da je moja porodica već duži niz godina u ugostiteljstvu, upoznati smo sa svim pravilnicima koje se trudimo da ispoštujemo. Što se tiče celokupne opreme, kao što su hidranti i pp aparati''.
Novim pravilnikom je propisano da u prostorijama u kojima boravi do 60 ljudi mora da postoji najmanje jedan izlaz u slučaju požara, dok će oni koji primaju više od 500 posetilaca morati da imaju više od dva požarna izlaza. U pojedinim objektima biće neophodno da se angažuje i spasilac.
''Imamo protivpožarnu mapu, u slučaju požara se prolaz zna gde je, a svaki novi radnik koji dođe mi mu sve objasnimo u slučaju ako dođe do problema'', ističe Angelina Važić, radnica u poslatičarnici i piceriji u Kikindi.
Kako bi sve funkcionisalo bez problema i kako ne bi došlo do situacije koju niko ne želi, veliku ulogu imaju i sami zaposleni koji će ovim pravilnikom takođe morati da poznaju sve o protivpožarnom sistemu, čak i da idu na obuke.
''Svaki radnik u našoj firmi, bilo da radi u prodaji ili proizvodnji, poseduje serifikat, odnosno potvrdu da je prošao obuku protivpožarne zaštite'', napominje Angelina.
Pomenuti pravilnik novina je u poslovanju iz oblasti ugostiteljstva, pa je zato ugostiteljima i dato određeno vreme da se prilagode i ispune sve ono što se od njih traži, kako se ne bi dogodilo ništa loše, a ako se i dogodi, da se situacija istog momenta uspešno reši.
Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...