Pitanje za Dragana Đilasa: Koliko inkubatora može da se kupi za 6 miliona evra?

Izvor: BKTV News, 04.Jul.2012, 17:59   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Pitanje za Dragana Đilasa: Koliko inkubatora može da se kupi za 6 miliona evra?

U stvari originalno pitanje bi glasilo, koliko goriva može da se kupi za 500 hiljada evra mesečno, jer upravo toliko neka tamo privatna kompanija BUS Plus prihoduje mesečno, na račun beograđana. Naime, toliko po rečima još uvek gradonačelnika Beograda, iznose mesečni prihodi kompanije BUS Plus, što bi na godišnjem nivou iznelo upravo onih 6 miliona evra iz naslova, ovog teksta.
Povod za ovu priču, je bila izjava Dragana Đilasa u kojoj osuđuje Vuka Jeremića, zbog toga što je Vlada Srbije odredila 7 i po miliona dolara, kao budžet za vreme njegovog predsednikovanja Generalnom skupštinom UN u New York-u.
Đilasova izjava glasi: ’’Odluka Vlade da se prihvate zahtevi Vuka Jeremića i da se odobre toliki milioni evra za njegov boravak u Njujorku je sramotna. Sa tim stavom sam upoznao i predsedništvo DS i premijera prošlog petka i zahtevao da se uredba od 24. maja poništi. U zemlji u kojoj nema dovoljno para za najugroženije, u kojoj se inkubatori za bebe kupuju kroz humanitarne akcije toliko para godišnje potrošiti u Njujorku je sramotno. U Beogradu penzioneri i trudnice dobijaju toliki novac za godinu dana.’’
Ne bih da ulazim u njegovo razloge za ovako obraćanje javnosti, to je predpostavljam neko pozicioniranje pred značajne događaje, ali da se vratimo BUS Plusu, perfidnom sistemu koji je smišljen samo da izvlači novac beograđana, a ništa novo, ni dobro nije doneo.
Evo, prošlo je nešto više od 5 meseca kako ja uveden taj sistem, i šta se desilo?
Gradski saobraćaj se odvija isto kao i pre, vozila su ista kao i pre, oni što su se švercovali i pre, sada se ponovo švercuju…
Jedan od glavnih razloga za uvođenje ove prevare, je bilo ’’povećanje naplate’’ karata i uvođenje u red gradskog prevoza.
Karte i dalje plaćaju samo oni koji moraju, odnosno oni kojima to regulišu preduzeća. Znači sva javna, državna i preduzeća lokalne samouprave, kao i oni ljudi kojima je to regulisano ugovorom o radu u privatnim preduzećima. I normalno penzioneri. Tako je bilo i ranije, pre BUS Plusa.
Svi ostali se voze kao i pre, kada uđe kontrola čekiraju kartu. Tako da se tu nije ništa spektakularno pokrenulo.
Tako je i sa voznim redom, i dalje se ne zna, kada koji autobus na nekoj liniji ide. Dođeš na stanicu, pa kada naiđe prvi.
Sve u svemu sve je isto, samo što Gradsko saobraćajno preduzeće Beograd, ima 500 hiljada evra mesečno, manje prihoda. To sada odlazi u privatne džepove nekih tamo turaka, masona ili šta su već.
Zato je sramotno kada gradonačelnik Đilas napada Vuka Jeremića, u stilu: ’’Na Vuka povika, a lisica meso nosi’’. Zato je sramotno kada gradonačelnik Đilas traži od Vlade Srbije da mu smanje poreze na gorivo, kako ne bi povećavao cenu karata u gradskom prevozu, a 8,3% prihoda daje BUS Plusu. Zato je sramotno kada gradonačelnik Đilas kaže da će grad morati da uzme kredite za nove autobuse u kojima će se voziti Beograđani, a neki tamo turci, masoni ili šta već, za 5 godina će strpati u svoj džep preko 30 miliona evra.
I niko u ovoj zemlji se ne pita, koliko to autobusa može da se kupi za 30 miliona evra, i svi se slepo voze u gradskom prevozu i čekiraju karte, kao hipnotisani i ćute…
Ćute ljudi, ćute mediji, ćute stručnjaci, ćute analitičari …, a za to vreme ”na rođene oči” te kradu.
I svo to ćutanje, na kraju postaje po malo sramotno…

- Gostovanje u emisiji ”Utisak nedelje” kada se Đilasu omaklo koliko prihoduje BUS Plus -
Nebojša Tatomir
Tweet

Nastavak na BKTV News...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BKTV News. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BKTV News. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.