Izvor: Glas javnosti, 12.Dec.2009, 17:40 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Beli luk za zdraviju Novu godinu
Ko god je pomislio da beli luk okačen kao ukras na novogodiš- njoj jelki može imati nekakve veze sa novim gripom, grdno se vara. Kako nam objasniše na takmič enju u ekološkom kićenju novogodišnjih jelki, koje je preksinoć održano u beogradskom hotelu „Hajat“, ovaj neobi- čni organski ukras zapravo je simbol - zdravlja. Jelke je tako krasilo sezonsko voće i povrće - male tikvice pune semenki kao simbol plodnosti i izobilja, >> Pročitaj celu vest na sajtu Glas javnosti << crvene ljute papričice kao želja da se prva noć u Novoj godini začini strašću...
- Hteli smo time da predstavimo prirodu, koji nam daruje najlepše stvari u životu – rekla je Aneta Stojnić, kreativni menadžer kompanije „Ešli vorldgrup“, čija je jelka ove godine pobedila na tradicionalnom izboru. Uz novogodišnje i božićne pesme i praznične kolače, okupili su se u holu beogradskog hotela i brojni posetioci, pred kojima su predstavnici kompanija hvalili svoje kreacije.
- Srca na našoj jelki su od kandiranog voća, manga, papaje, kivija i zasad je najveći problem da sačuvamo medenjake od ruku znatiželjnih malih prolaznika
- objašnjavala nam je kroz smeh Marija Blaževski, zastupnik kompanije „Gigaset“, koja se bavi proizvodnjom fiksnih i beži- čnih telefona.
Pažnju je privlačilo i neobi- čno okićeno zeleno drvo kompanije „Lufthanza i Svis erlajns“
- Ove godine učestvovali smo u više od 30 humanitarnih projekata širom sveta i uložili oko 12 milijardi evra u očuvanje prirode. Zato smo se odlučili da naša tema budu šumski ukrasi, koji simbolizuju očuvanje prirode
- tvrdila je Natalija Milić, predstavnik ove avio-kompanije.
U oštroj konkurenciji našle su se „Sosijete Ženeral banka“,
„Koka-Kola“,“Grand motors“...
- Ukrao sam ideju, pa će i moja jelka u novogodišnjoj noći biti okićena belim lukom, papri- čicama i tikvicama – priznao je i glumac Goran Jeftić, koji je sa brojnim članovima žirija bio na slatkim mukama pri izboru najlepše okićene novogodiš nje jelke.
- U okviru projekta „Hajat planeta“,
čiji je glavni cilj očuvanje životne sredine i planete za buduće generacije, u ovogodiš- njem izboru koji smo nazvali „Go grin“, naglasak je bio na ekolo-
škom pristupu u dekorisanju. Ukupan prihod od participacije koju su kompanija dale za uče- šće namenjen je za Unicefove programe deci - rekla je Viktorija Stanković iz hotela „Hajat ridžensi“.