Promocije turizma kroz multikulturalnost

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 21.Avg.2011, 13:36   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Promocije turizma kroz multikulturalnost

NOVI SAD -

Dunavski turistički klaster "Istar21" realizuje projekat "Bogatstvo različitosti" čiji je cilj da se kreira turistički proizvod koji će Vojvodinu i Podunavlje predstaviti kao regije u kojima živi mnoštvo naroda sa različitim običajima.

"Na taj način, Vojvodina i Podunavlje bi bili prepoznatljivi na turističkom tržištu, što bi vodilo jačanju turističke ponude i promociji sela specifičnih po kulturi i običajima svojih nacionalnih zajednica", navodi >> Pročitaj celu vest na sajtu Radio Televizija Vojvodine << se u saopštenju za javnost tog klastera.

Dodaje se da su bogatstvo kultura i tradicija svih naroda koji naseljavaju Vojvodinu i Podunavlje u poslednjih nekoliko vekova najveća vrednost ovih prostora i najveći adut za turističku promociju.

"Bogatstvo kultura, običaja, gastronomije, folklora i starih zanata uz srdačnost, ljubaznost i otvorenost ljudi koji ovde žive su osnov za kreiranje jedinstvenog turističkog proizvoda", piše u saopštenju.

Ocenjuje se da multikulturalnost kao osnovni motiv za kreiranje turističke ponude može da predstavlja jak razlog za dolazak turista i stvaranje prihoda u ovim selima, koja su uglavnom u nerazvijenim područjima i gde turizam nije u dovoljnoj meri razvijen.

U okviru projekta biće izabrana sela koja će na najbolji način predstaviti autentičnost i bogatstvo različitosti Vojvodine i Podunavlja, a kroz turističku promociju afirmisaće se bogatstvo kultura nacionalnih zajednica koje žive na ovim prostorima, povećaće se broj turista kao i broj zaposlenih u turizmu.

"Na taj način, kroz turizam će se ostvariti prihod koji će doprineti razvoju i unapređenju života ljudi u selima u Vojvodini i Podunavlju", navodi se u saopštenju.

Dunavski turistički klaster "Istar21" realizuje ovaj projekat u saradnji sa Pokrajinskim sekretarijatom za privredu.

U maju je raspisan konkurs za izbor 10 najspremnijih sela za turističku promociju koji je bio otvoren mesec dana i na koji se prijavilo 50 sela, od čega 45 iz Vojvodine i pet iz istočne Srbije. Do kraja septembra biće izabrana sela koja će predstavljati "Bogatstvo različitosti".

Sva izabrana sela će se već od Sajma turizma u Novom Sadu promovisati na domaćem tržištu, a potom se planira kampanja za promociju na inostrano tržište.

Tokom zime planirani su različiti obrazovni programi za lokalno stanovništvo, međusobne posete predstavnika izabranih sela, početak rada na tehnologijama koje treba da moguće veću promociju, a od proleća brojne promotivne aktivnosti, putovanja u zemlje Podunavlja za predstavnike izabranih sela, kao i investicionu konferenciju.

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Promocija turizma kroz multikulturalnost

Izvor: Beta, 21.Avg.2011

NOVI SAD, 21. avgusta 2011. (Beta) - Dunavski turistički klaster Istar21 realizuje projekat "Bogatstvo različitosti" čiji je cilj da se kreira turistički proizvod koji će Vojvodinu i Podunavlje predstaviti kao regije u kojima živi mnoštvo naroda sa različitim običajima..."Na taj način,...

Nastavak na Beta...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Radio Televizija Vojvodine. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Radio Televizija Vojvodine. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.