Izvor: Blic, 27.Okt.2008, 17:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Nezadovoljnim turistima od početka godine vraćeno 2,2 miliona dinara
Turističke agencije u Srbiji u prvih devet meseci ove godine nezadovoljnim putnicima vratile su oko 2,2 miliona dinara zbog usluga koje nisu izvršile, rekla je danas načelnica Turističke inspekcije Brankica Bajat.
Od 313 prijava koje su protiv turističkih agencija u Srbiji predali nezadovoljni građani, 116 slučajeva je rešeno u korist putnika, rekla je ona na sastanku Udruženja za ugostiteljstvo i turizam u Privrednoj komori Beograda. U tom periodu inspekciji je pristiglo >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << oko 1.100 prijava građana, koji su se, sem na turističke agencije, žalili i na ugostiteljstvo.
Govoreći o rezultatima rada Turističke inspekcije Srbije u prvih devet meseci ove godine, Bajatova je kazala da je ta inspekcija obavila 19.000 kontrola i to u ugostiteljskim objektima i turističkim agencijama i kontrolu fizičkih lica koja obavljaju ugostiteljsku delatnost. Doneto je 3.900 rešenja o uklanjanju nedostataka i zabrani obavljanja delatnosti, a podneto je oko 3.500 zahteva za pokretanje prekršajnih postupaka i jedan zahtev za privredni prestup, dok je Sudu časti podneto šest prijava.
U tom periodu je kontrolisano i uplaćivanje boravišne takse i zahvaljujući tome bi u budžet lokalnih samouprava trebalo da bude uplaćeno 34 miliona dinara, koji će biti iskorišćeni za razvoj turizma, rekla je Bajat.
Nezadovoljnim putnicima vraćeno 2,2 miliona dinara
Izvor: 24sata, 27.Okt.2008
Od 313 prijava koje su protiv turističkih agencija u Srbiji predali nezadovoljni građani, 116 slučajeva je rešeno u korist putnika, kaže načelnica Turističke inspekcije Brankica Bajat.