Izvor: SrbijaDanas.com, 23.Mar.2020, 13:38 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Evo kako sada možete podneti zahteve za novčanu nadoknadu sa biroa
Podnošenje zahteva ili prijava po raspisanim javnim pozivima ili konkursima sprovodiće se elektronskim putem.
Nacionalna služba za zapošljavanje do daljeg će komunikaciju sa strankama obavljati elektronskim putem, s obzirom da je 17. marta u svim organizacionim jedinicama NSZ privremeno obustavljen njihov neposredan rad, zbog trenutne situacije sa virusom korona.
U cilju iznalaženja mogućnosti za >> Pročitaj celu vest na sajtu SrbijaDanas.com << najefikasnije ostvarivanje kontinuiteta u procesu rada, NSZ u svom saopštenju je navela vrste poslova koje će se vršiti elektronskim putem.
Prvu prijavu lica na evidenciju i podnošenje zahteva za ostvarivanje prava na novčanu naknadu za slučaj nezaposlenosti, kao i dostavljanje uverenja o statusu lica na evidenciji, potrebno je predati elektronskim putem.
Takođe, podnošenje zahteva ili prijava po raspisanim javnim pozivima ili konkursima sprovodiće se elektronskim putem, kao što će se i pribavljanje i dopuna dokumentacije sa klijentima razmenjivati na isti način.
Licima zainteresovanim za program samozapošljavanja, kao i onima koji su već podneli zahtev za učešće u navedenom programu dostaviće se elektronskim putem Prezentacija Obuke "Put do uspešnog preduzetnika", dodaje se u saopštenju.
Poslodavcima kod kojih će, usled vanrednog stanja, doći do prekida realizacije programa, prekid će se tretirati kao odlaganje izvršenja ugovornih obaveza, do završetka nastalih okolnosti.
Kontakt telefoni i mejl adrese putem kojih zainteresovana lica mogu dobiti sve potrebne iformacije vezane za rad filijala Nacionalne službe nalaze se na internet stranici NSZ i na ulaznim vratima svake filijale.
O svim promenama režima rada sa strankama, blagovremeno će se informisati javnost, dodaje se u saopštenju.
Nastavak na SrbijaDanas.com...