DIDS 2021 Digital: Šta posle buma e-trgovine?

Izvor: B92, 03.Mar.2021, 18:23

DIDS 2021 Digital: Šta posle buma e-trgovine?

U godini za nama bili smo svedoci nezabeleženog trenda rasta e-trgovine.

I velika preduzeća, ali i mali proizvođači nudili su svoje proizvode i prodavali preko interneta. Istraživanja sprovedena krajem 2020. godine pokazuju da 82% anketiranih preduzeća koja imaju svoj veb-šop smatra da je isti jednako važan ili čak važniji od tradicionalnog modela prodaje, što ide ruku pod ruku sa dostupnim podacima da je u 2020. godini 61% onlajn kupaca kupovalo redovno ili intenzivno >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << na internetu.

Uspon e-komerca i perspektiva trgovine na internetu tema je o kojoj će se razgovarati na DIDS 2021 Digital. Konferenciju DIDS (Dan internet domena Srbije) od 2010. godine organizuje Fondacija "Registar nacionalnog internet domena Srbije" (RNIDS), a ovogodišnju će 17. marta po prvi put publika pratiti isključivo onlajn. Registracija je besplatna, a zainteresovani posetioci se mogu registrovati na dids.rs.

Pandemija je ubrzala rast trgovine na internetu, biznisi su se digitalno transformisali, ali isto tako i želje i navike kupaca koji su otvoreniji ka kupovini putem digitalnih kanala. O trendovima u proteklih 365 dana, ali i konkretnim brojkama o rastu e-komerca u Srbiji publika DIDS-a slušaće od predstavnika E-komerc asocijacije Srbije, koji će nastojati i da ponude odgovore na pitanje, ne samo kako se prilagoditi već i kako napredovati i tražiti nove prilike.

"Poslovanje malih proizvođača značajno je otežano u uslovima pandemije. Oni koji su bili prisutni na internetu i pre kovid krize bili su dostupni kupcima kojima je pandemija otvorila prozor ka kupovini na internetu. Mnogi mali proizvođači su se prilagodili poslovanju na internetu, a neki se još prilagođavaju. Zato im panel u kom razgovaraju tri iskusne preduzetnice, koji ćemo slušati na DIDS 2021 Digital, može pomoći da saznaju kako kupci biraju male proizvođače na internetu, kako sa njima komuniciraju i kako da mali pronađu svoje mesto među velikim onlajn igračima", navodi se u saopštenju.

U uslovima brze digitalizacije i uspona e-trgovine, jedno važno pitanje ostaje otvoreno. Kako da internet prodavnica ne bude samo lep onlajn izlog, već i osnova za uspešan biznis? O tome će razgovarati učesnici drugog panela DIDS-a posvećenog e-trgovini, koji će pokušati da kroz svoja iskustva objasne koliko je kreativnost u pravljenju i vođenju internet prodavnica, odnosno razmišljanje "van kutije" važno za poslovanje na internetu.

Konferencija DIDS 2021 Digital počinje u 10 časova 17. marta na dids.rs. Registrovani korisnici mogu da prate prenos na sajtu uživo, ćaskaju sa drugim posetiocima, postave pitanja učesnicima i osvoje nagrade kroz učešće u aktivacijama.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, Twitter nalogu i uključite se u našu Viber zajednicu.

Nastavak na B92...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti

Za većinu firmi veb prodavnice važne kao i tradicionalne

Izvor: Radio Televizija Vojvodine, 03.Mar.2021

Istraživanja rađena krajem prošle godine pokazuju da je 82 odsto anketiranih preduzeća koja imaju svoj veb-šop smatralo da im je on jednako važan ili čak važniji od tradicionalnog modela prodaje...Ovo se, saopštavaju iz Fondacije "Registar nacionalnog internet domena Srbije" koja organizuje...

Nastavak na Radio Televizija Vojvodine...

DIDS 2021 Digital: Šta posle buma e-trgovine?

Izvor: JužneVesti.com, 04.Mar.2021, 13:20

U godini za nama bili smo svedoci nezabeleženog trenda rasta e-trgovine. I velika preduzeća, ali i mali proizvođači nudili su svoje proizvode i prodavali preko interneta. Istraživanja sprovedena krajem 2020. godine pokazuju da 82% anketiranih preduzeća koja imaju svoj veb-šop smatra da je isti...

Nastavak na JužneVesti.com...

Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.