Uticaj onlajn medija

Izvor: Blic, 06.Jul.2009, 06:15   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Uticaj onlajn medija

Arijana Hafington

Konferencija o uticaju onlajn medija na kreiranje novog društvenog ambijenta biće održana u Beogradu, 13. jula, a na njoj će o svojim iskustvima govoriti i Arijana Hafington, vlasnik i glavni urednik „Hafington posta”, najuticajnijeg političkog portala u SAD.

„Hafington post” je nedavno proglašen za najposećeniji sajt u ovoj oblasti u SAD, dnevno ima 3,5 miliona posetilaca i za četiri godine izrastao je u faktor kreiranja >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << javnog mnjenja intelektualne elite i široke javnosti u SAD. Arijana Hafington je onlajn preduzetnik, publicista, intelektualac i medijski vizionar grčkog porekla. Diplomirala je na Kembridžu, gde je i magistrirala u oblasti ekonomije, a objavila je 12 knjiga sa značajnim tiražom, od kojih su neke bestseleri.

Kako je najavljeno, gospođu Hafington primiće predsednik Boris Tadić. Ona je, inače, demokrata i dugogodišnji prijatelj i podrška američkom predsedniku Baraku Obami. „Fajnenšel tajms” ju je u martu ove godine uvrstio u grupu 50 svetskih lidera promena, zajedno sa Obamom, francuskim predsednikom Nikolom Sarkozijem, premijerom Rusije Vladimirom Putinom i nemačkom kancelarkom Angelom Merkel.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.