Izvor: Danas, 05.Dec.2022, 14:01
U sklopu kampanje „Budi TU. Budi CE.“ Cedevita je donirala 33.000 evra za borbu protiv raka dojke
Cedevita je u oktobru, mesecu borbe protiv raka dojke, na tržište lansirala novi ukus Pink grejp u simboličnom ružičastom pakovanju i pokrenula kampanju „Budi TU. Budi CE.“ u saradnji s krovnim regionalnim udruženjima za borbu protiv raka dojke: Evropa Dona Hrvatska, Slovenija i Srbija te „Think Pink – Zajedno smo jedno“ BiH.
Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti
U sklopu kampanje „Budi TU. Budi CE.“ Cedevita je donirala 33.000 evra za borbu protiv raka dojke
Izvor: 24sedam.rs, 06.Dec.2022, 10:57
Cedevita je u oktobru pokrenula regionalnu kampanju „Budi TU. Budi CE“. i podržala rad udruženja Evropa Dona Hrvatska, Slovenija i Srbija te „Think Pink – Zajedno smo jedno“ u BiH
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.