Izvor: Danas, 18.Okt.2010, 19:39   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Teorija vs. praksa

Oko 85 odsto dece sa teškoćama u razvoju nije obuhvaćeno nijednim vidom obrazovanja, a između 50 i 80 odsto učenika specijalnih škola su romske nacionalnosti. Dok nevladine organizacije tvrde da specijalne škole godinama unazad nisu htele da upisuju decu sa težim smetnjama u razvoju, u Ministarstvu prosvete najavljuju reformu koja bi trebalo da promeni takvu praksu. Pitanje je da li će i ova najava države, kao i većina drugih, ostati samo na rečima.

Nastavak na Danas...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.