Tango Six na EBACE 2023, najvećem svetskom sajmu poslovne avijacije

Izvor: TangoSix.rs, 24.Maj.2023, 18:37

Tango Six na EBACE 2023, najvećem svetskom sajmu poslovne avijacije

Najznačajniji i najveći događaj u segmentu poslovne avijacije, evropska konvencija i izložba EBACE (European Business Aviation Convention & Exhibition) trenutno se, nakon dvogodišnje pauze, održava na međunarodnom aerodromu u Ženevi.
Kao i nekoliko (1,2,3,4,) puta do sada, Tango Six je prisutan na ovom događaju.
EBACE 2023 je jedinstvena prilika da se upoznamo sa najnovijim dostignućima svetske poslovne avijacije, a jedan od glavnih, javno proklamovanih ciljeva ovogodišnjeg >> Pročitaj celu vest na sajtu TangoSix.rs << sajma je, između ostalog, ubrzavanje procesa da se do 2050. godine u vazduhoplovnoj industriji ostvari nulta emisija CO2. Kompanije, poštujući stroge (više pravno obavezujuće definicije) koriste termin „sustainable“ umesto „ecology“.
Na EBACE 2023 je izloženo više od 50 vazduhoplova, prisutno je više od 400 izlagača, organizatori predviđaju prisustvo od više od 12 hiljada profesionalaca iz ove oblasti, predstavljeno je čak 111 zemalja.
Avion Cessna SkyCourrier za prvog korisnika, kompanije LANAI AIR / Foto: Textron Aviation Kompanija Textron Aviation saopštila je da je isporučila prvi primerak putničke varijante svog turboelisnog aviona Cessna SkyCourier, i to havajskom čarter operateru Lanai Air. Isporuka označava dalji napredak programa razvoja aviona SkyCourier nakon što je već izvršena primopredaja više od deset aviona u teretnoj verziji. Textron Aviation je tip sertifikat za letelicu dobio 2022., a iste godine je kompaniji Fedex isporčuo prvi primerak u cargo konfiguraciji. Proizvođač je dugo reklamirao SkyCourier kao letelicu koja je istovremeno pogodna kao putnički avion sa 19 sedišta ali i za poseban organizovani korporativni prevoz, sa komfornijom unutrašnjošću.
Textron Aviation takođe radi na tome da se izgled i namena unutrašnjosti aviona može lako izmeniti kako bi se omogućila brza prenamena sa teretnog na putnički transport. Potpredsednik Textron Aviation zadužen za globalnu prodaju i letačke operacije Leni O’Banjon je izjavio da je SkyCourier na dobrom putu da postane novi „flagship“ u svom segmentu.
ACH-160 sa do sada (za tu kategoriju helikoptara) nezabeleženo prostranom putničkom kaninom / Foto: Miroslav Milić, Tango Six Ako jedna letelica prikazana u Ženevi ima veze sa srpskom avio-industrijom to je Avanti / Foto: Miroslav Milić, Tango Six Novi putnički avion, nova „corporate“ verzija / Foto: Miroslav Milić, Tango Six Štandovi na sajmovima poslovne avijacije odišu elegancijom i često nadmetanjem u zauzetim kvadratnim metrima / Foto: Miroslav Milić, Tango Six Tango Six je prošlog meseca detaljno predstavio istoriju legendarne kanadske pogonske grupe / Foto: Miroslav Milić, Tango Six Textron je takođe objavio da je skoro proslavio proizvodnju 100-tog primerka dvomotornog poslovnog mlaznog aviona „super-srednje“ veličine tipa Cessna Citation Longitude, a kako je saopšteno, isporuka ovog aviona očekuje se kasnije ove godine. Program razvoja letelice  pokrenut je 2012. godine, prvi let obavljen je 2016., a tri godine kasnije je istovremeno dobijen američki sertifikat i realizovana prva isporuka kupcu.
Na ovogodišnjem EBACE-u je prvi put prikazan Erbasov poslovni avion ACJ (Airbus Corporate Jet) TwoTwenty (ACJ220) koji predstavlja verziju putničkog aviona A220-100. Ovaj avion se proizvodi u saradnji Erbasa i švajcarske kompanije Comlux Completions, na izložbi je prikazan prvi ACJ220 koga je Comlux Completions 28. aprila ove godine isporučio prvom korisniku, kompaniji Five Hotels & Resorts iz UAE. Za sada, Švajcarci imaju ugovor sa Erbasom za opremanje enterijera za prvih 15 aviona. Potpredsednik Erbasa zadužen za komercijalu programa ACJ Chadi Saade je u svom govoru na EBACE-u kazao da su u kompaniji uvereni da će u jednom trenutku dobiti značajniju narudžbinu aviona od korisnika kao što su NetJets i Flexjet. Za sada Erbas ima čvrstu narudžbinu za 8 ACJ TwoTwenty. Navodi se da je Comlux prvi VIP enterijer postavljao u roku od 14 meseci, ali se očekuje da će se sledeći avioni u toj konfiguraciji isporučivati u roku od 12, a zatim 8 meseci.
The post Tango Six na EBACE 2023, najvećem svetskom sajmu poslovne avijacije appeared first on Tango Six.

Nastavak na TangoSix.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta TangoSix.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta TangoSix.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.