TURISTIMA UKRALI DVA DANA NA MORU

Izvor: Kurir, 21.Jul.2011, 08:02   (ažurirano 02.Apr.2020.)

TURISTIMA UKRALI DVA DANA NA MORU

BEOGRAD - Prevareni smo! Ovo su reči turista koji su se nedavno vratili iz Hurgade u Egiptu, gde su putovali u aranžmanu turističke agencije „Vejaut“. Oni tvrde kako su im zbog višesatnog čekanja na aerodromu, a kasnije i na recepciji hotela, doslovno „ukradena dva

BEOGRAD - Prevareni smo!

Ovo su reči turista koji su se nedavno vratili iz Hurgade u Egiptu, gde su putovali u aranžmanu turističke agencije „Vejaut“. Oni tvrde kako su im zbog višesatnog >> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << čekanja na aerodromu, a kasnije i na recepciji hotela, doslovno „ukradena dva hotelska dana“.

- Trebalo je da poletimo 30. juna u 19.30, ali je čarter let odložen za 21 čas. Avion je poleteo na vreme, ali smo u hotelske sobe ušli tek u 4.40 ujutru jer smo na recepciji hotela proveli sate. Taj dan nam je propao. Zvali smo agenciju, ali se niko nije javljao, a vodič „Vejauta“, koji se pojavio tek ujutru, rekao je da on s tim nema nikakve veze i da se žalimo agenciji po dolasku u Beograd. Podnećemo žalbu i tražiti povraćaj novca, jer nam je još jedan dan zakinut u povratku. Rečeno nam je da putujemo 11. jula, ali nigde nije pisalo da je let u jedan ujutru - priča dr Đ. F., koji radi u beogradskoj Hitnoj pomoći.

Slična situacija dogodila se i u narednom terminu. Putnici, njih 160, stigli su, kako kažu, 12 sati kasnije na željenu destinaciju.

- Let je bio zakazan za 7. jul u 22 časa, s tim što smo mi već u 20 časova bili na aerodromu. Stigli smo u hotel tek u sedam ujutru, jer smo šest sati proveli na terminalu nakon što smo prošli pasošku kontrolu. Da vam ne pričam da su u avionu uglavnom bile porodice s malom decom. Da sam želela da putujem 12 sati, uplatila bih aranžman u Grčkoj i išla autobusom, bar je jeftinije. Sad mi je jasno zašto su ponude u ovoj agenciji jeftinije nego u ostalim - žali se D. P., koja je kontaktirala s redakcijom Kurira.

Problematična agencija

Da podsetimo, ovo nije prvi put da se turisti žale na usluge agencije „Vejaut“. Pre oko pola godine oštećeni su putnici koji su „Vejautu“ platili 496 evra kako bi 2011. dočekali u Hurgadi, u hotelu „Maširabija rizort“. Tamo ih je sačekala „takva prljavština da su nisu mogli ni minut da borave unutra“, pa su noć proveli na recepciji. Takođe, tokom prošlogodišnje letnje sezone mnogi putnici javljali su se Kuriru tvrdeći da su platili oko 500 evra uvereni da idu u nov hotel. Ispostavilo se, međutim, da su bili odvedeni u hotel u izgradnji. Agencija je porekla sve optužbe.

„Vejaut“: To nije istina

- Turističke agencije ne snose odgovornost za kašnjenje čarter letova. Datum početka i završetka putovanja predviđeni su za putovanje i ne podrazumevaju boravak u hotelu. Tačno je da je 30.6. kasnio let 90 minuta. Zbog carinskih formalnosti, a zatim i transfera do hotela, došlo je do kašnjenja. Što se tiče aranžmana 7. jula, neosporno je da je avion kasnio pet časova. Svim putnicima ćemo u zakonskom roku isplatiti novčani iznos u visini jedne neiskorišćene noći u hotelu - rekao je Zdravko Majnik, direktor „Vejauta“.

Nastavak na Kurir...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Kurir. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Kurir. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.