Izvor: B92, 28.Jul.2009, 16:10 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Radio B92 i dalje najslušaniji
Beograd -- Sa oko milion i 333 000 slušalaca nedeljno, Radio B92 ostaje najslušanija radio-stanica u Srbiji, pokazalo je istraživanje agencije "Stratedžik makreting".
Istraživači beleže pad interesovanja slušalaca za vesti i rast popularnosti stanica koje emituju isključivo muziku. U kategoriji stanica sa nacionalnom frekvencijom, Radio B92 ima i najveći udeo u slušanosti, tzv. "šer" u Beogradu, gde je, sa 13 odsto, ispred Radija S i Radio Beograda.
Na teritoriji >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << centralne Srbije i Vojvodine, zauzima drugo mesto sa osam, odnosno sedam odsto učešća u ukupnoj slušanosti, iza Radija S sa 12 procenata.
Istraživači "Stratedžik marketinga” primećuju pad slušanosti radija uopšte, kao i primetan pad interesovanja slušalaca za vesti a porast popularnosti stanica koje emituju samo muziku.
Pad slušanosti radija u maju objašnjava se i posetom američkog potpredsednika Džozefa Bajdena, budući da je Beograd nekoliko sati bio blokiran, baš u vreme merenja slušanosti, manje su se vozili automobili, a vozači su verni slušaoci radija i utiču na rezultate u istraživanjima slušanosti, kaže direktor "Stratedžik marketinga” Srđan Bogosavljević.
B92 ostaje i omiljena stanica velikog broja ispitanika.
U Beogradu deli prvo mesto sa Radiom S, dok u Srbiji i Vojvodini zauzima drugo mesto.
Osim informativnog programa, po kome je prepoznatljiv, slušaoci B92 izdvojili su i sportski program ali, kako se navodi u istraživanju, i zanimljive reklame.
"Stratedžik marketing": Rast slušanosti beleži Radio "S"
Izvor: S media, 28.Jul.2009
U Srbiji je primetan pad gledanosti i slušanosti domaćih radio i TV stanica u odnosu na strane programe koje prenose kablovski operateri, što predstavlja signal za uzbunu, da nešto treba menjati, rekao direktor agencije za ispitivanje javnog mnenja "Stratedžik marketing" Srdjan Bogosavljević....