Prva integrisana redakcija u regionu

Izvor: Blic, 03.Nov.2010, 14:30   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Prva integrisana redakcija u regionu

Kao vodeća medijska kuća u Srbiji, kompanija Ringier Axel Springer Media AG pokrenula je prvu integrisanu redakciju u regionu. Integrisana redakcija nastala je spajanjem redakcijskih timova dnevnih novina „Blic“, besplatnih dnevnih novina „24 sata“ i internet izdanja „Blic online“ (Blic.rs) i „Žena online“ (Zena.rs), a od 1. novembra radi u novom, najsavremenije opremljenom prostoru.

Integrisana redakcija, koja na ovim prostorima predstavlja apsolutnu novinu, >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << uvedena je sa željom da se korisnicima pruži što kvalitetniji sadržaj i pravovremene informacije.

"Imaćemo informaciju više pre svih. Ovako se u potpunosti iskorišćavaju potencijali pojedinačnih redakcija. Svi proizvodi dobijaju na kvalitetu, a bitna novina je da uporedo razvijajamo štampana i internet izdanja, pa po brzini sada možemo da se takmičimo i sa svetskim TV kućama”, kaže Veselin Simonović, glavni i odgovorni urednik nove integrisane redakcije.

S obzirom na to da su "Blic” najtiražnije dnevne novine, "24 sata” najčitanije novine među mlađom urbanom populacijom, a "Blic online” najposećeniji informativni portal u Srbiji, Simonović kaže da promene treba shvatiti kao ulaganje u budućnost.

"Idealno vreme za promene je onda kada ste najbolji”, kaže Simonović.

Prva integrisana redakcija u regionu

Urednički kolegijum integrisane redakcije

Urednički kolegijum

Veselin Simonović, glavni i odgovorni urednik integrisane redakcije sa članovima uredničkog kolegijuma

Veselin Simonović, glavni i odgovorni urednik integrisane redakcije

Urednički desk

Marko Stjepanović, zamenik glavnog i odgovornog urednika i urednik Online integrisane redakcije

Zaposlenima su na raspolaganju najsavremeniji računari

Centralno mesto u novoj integrisanoj redakciji zauzimaju urednički desk i veliki video zid

$(document).ready(function(){ $('#article_gal').show(); $('#article_gal_thumb').slideDown(200); $('#article_slide').cycle({ fx: 'fade', speed: 0, timeout: 0, pager: '#article_gal_thumb ul', pagerAnchorBuilder: function(idx, slide) { thumb = $('img',slide); var src = thumb.attr('thumb'); var title = thumb.attr('title'); return ''; // generisi navigaciju } }); $("#simplePrevious").addClass("disabled"); $("#article_gal_thumb").jCarouselLite({ btnNext: "#simpleNext", btnPrev: "#simplePrevious", circular: false, visible: 6 }); }); $(function() { $("a[rel=intext_gallery_893]").lightBox({containerResizeSpeed: 450 }); //$('.knowledge').tipsy({gravity: 's', fade: false}); });

Redakcija funkcioniše u novom prostoru, na novoj adresi u Ulici Žorža Klemensoa 19. Oko 200 urednika, novinara, korektora, redaktora, fotoreportera, dizajnera... radi u najbolje opremljenom medijskom centru u regionu. Zaposlenima su na raspolaganju najsavremeniji računari, a centralno mesto u novoj integrisanoj redakciji zauzimaju urednički desk i veliki video zid, sačinjen od 18 LCD ekrana dijagonala 116 centimetara, na kojem se prikazuju najvažnije informacije za rad zajedničke redakcije. Novinari i urednici više ne koriste tradicionalna i prevaziđena softverska rešenja, već rade u najmodernijem uredničkom sistemu "Woodwing”, koji ubrzava i olakšava rad i štampanih i internet izdanja.

Ringier d.o.o. postao Ringier Axel Springer d.o.o.

Od 1. novembra kompanija Ringier d.o.o. u Srbiji promenila je poslovno ime u Ringier Axel Springer d.o.o. Kompanija Ringier Axel Springer Media AG nastala je 1. jula 2010. integracijom švajcarskog izdavača Ringier AG u Srbiji, Slovačkoj, Češkoj Republici i Mađarskoj, i nemačkog izdavača Axel Springer AG u Poljskoj, Mađarskoj i Češkoj Republici. Sa prometom od 414 miliona evra, bruto dobiti od 62 miliona, 4.800 zaposlenih i portfoliom od preko 100 štampanih izdanja i više od 70 sajtova, kompanija se pozicionirala među vodeće medijske kompanije u centralnoj i istočnoj Evropi. Kompanija Ringier Axel Springer d.o.o. u Srbiji izdaje dnevne novine „Blic" i „Alo", besplatne dnevne novine „24 sata", nedeljnike „Blic Žena", „Puls" i NIN i internet izdanja „Blic online", „Žena online", SuperOdmor.rs i NonStopShop.rs.

Primenjujući ove brojne inovacije i nove digitalne tehnologije u svoje osnovno poslovanje, kompanija Ringier Axel Springer Media AG nastavlja strategiju razvoja vodeće medijske kuće u Srbiji.

Nastavak na Blic...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Blic. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Blic. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.