Izvor: B92, 19.Dec.2006, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Porast slušanosti Radija B92

Beograd -- Radio B92 je ubedljivo najslušanija komercijalna radio-stanica na nacionalnom nivou, sa 200.000 slušalaca više od drugoplasiranog.

Prema novom redovnom godišnjem merenju slušanosti radio-stanica u Srbiji, koje su sproveli IREX i Stratedžik marketing, Radio B92 jedini beleži porast broja slušalaca u odnosu na neposredne konkurente, čija je slušanost u padu. Radnim danima B92 sluša preko 723.000 ljudi, odnosno uz program je trećina Beograđana, a u Srbiji B92 >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << je drugi po slušanosti, a prvi među komercijalnim stanicama.

Istovremeno, Radio B92 je najslušaniji radio u Beogradu, gde ima dvostruko više slušalaca, 330.000, od sledećih plasiranih komercijalnih stanica po ovom istraživanju, koji su zauzeli treće i četvrto mesto po slušanosti u glavnom gradu.

To znači da je, u poređenju sa rezultatima prošlogodišnjeg istraživanja, Radio B92 u Beogradu uspeo dva do tri puta da poveća broj slušalaca u jutarnjim i dnevnim terminima.

Generalni direktor B92 Veran Matić kaže da su promene pravljene planski, uz vođenje računa o rezultatima prethodnih istraživanja.

"Ono što je za mene najvažnije u ovom istraživanju je da smo uspeli u svemu onome što smo planirali. Izuzetno velika vrednost je i za 15 minuta povećano dnevno prisustvo slušalaca uz B92", kaže on.

"I ovo je prva godina u kojoj smo se mi jasno definisali kao komercijalna radio stanica i pokazali smo da i kao takva stanica možemo da budemo lider, a da smo u svakom slučaju zadržali osnovne vrednosti B92 - informativni program, rad informativne redakcije, debatne programe, a svemu tome dodali smo i vrlo kvalitetan zabavni program u duhu B92.

U najvažnijoj ciljnoj grupi, koju čine slušaoci oba pola između 25 i 45 godina starosti, dominacija Radija B92 je i dalje izrazita, sa čak 100.000 slušalaca više od drugoplasiranog.

Informativni programi Radija B92 - Jutarnji dnevnik, Kažiprst, Uvećanje i Svet u 2 - najslušaniji su radijski programi u svojim kategorijama, pri čemu je jutarnji informativni blok najslušaniji radijski program uopšte u Srbiji.

Takođe, visoku slušanost i popularnost beleže zabavni i muzički programi Radija B92, a najslušaniji u toj kategoriji u Beogradu jesu emisija Jedan, dva, tri, svakog radnog dana između 11 i 14 sati, kao i šou Igora Brakusa, od 15 do 17 sati.

"Pokušali smo da nastavimo da negujemo najautentičnije zabavne sadržaje. To su pre svega Brakus od 3 do 5, ali smo posebnu pažnju posvetili dnevnom programu Jedan, dva, tri", kaže producentkinja programa Radija B92 Ana Martinoli.

"To je neka mešavina korisnih informacija, laganih sadržaja, koji ljudima pomažu da prežive što lakše radni dan, a u isto vreme im nudimo veoma zabavnu, pozitivnu muziku", kaže ona.

Osvežena programska ponuda Radija B92 za vikend - emisije Zagrej stolicu, TV Manijaci, Juboks, ali i muzičke liste - najslušaniji su radijski programi u Beogradu vikendom i među najslušanijim vikend-programima u Srbiji, sa stabilnom dominacijom u odnosu na najveće komercijalne konkurente na nacionalnom nivou.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.