
Izvor: Danas, 15.Avg.2024, 18:13
Paketi sa sajta „Sinsay“ kasne i po dva meseca, kompanija za „Danas“ objasnila gde je došlo do problema
Korisnici društvenih mreža masovno prijavljuju problem sa kasnom isporukom paketa naručenih putem interneta na sajtu brenda "Sinsej" (Sinsay), a udruženje za zaštitu potrošača "Efektiva" saopštilo je danas da su pojedini potrošači čak i platili porudžbine, a paketi im nisu stigli ni dva meseca kasnije. Danas je kontaktirao kompaniju "LPP Serbia" u okviru koje posluje i "Sinsej", te dobili objašnjenje šta je razlog kašnjena isporuka.
Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Povezane vesti
Građani pakete sa sajta „Sinsej“ čekaju mesecima: Koja prava imaju potrošači u ovakvim situacijama?
Izvor: Danas, 16.Avg.2024, 10:26
Pojedini građani koji su poručili određene proizvode sa sajta "Sinsej" (Sinsay) čekaju po dva i više meseca da im paketi stignu, a ne dobijaju ni svoj novac nazad.
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.