
Izvor: B92, 30.Maj.2008, 20:37 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Mediji i NVO o oglašavanju
Beograd -- Da bi elektronski mediji mogli da učestvuju u društveno-odgovornim akcijama nevladinih organizacija, neohodna je izmena zakona o radiodifuziji i elektronskom oglašavanju.
Tu inicijativu pokrenula su udruženja medija i nevladine organizacije. Predloženi amandmani treba da omoguće reklamiranje različitih projekata na televiziji, van vremena predviđenog za komercijalni marketing.
Ukoliko bi neka nevladina organizacija želela da na televiziji pokrene >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << ekološku kampanju, to ne bi bilo moguće, jer je televizijama propisano da u toku jednog sata programa imaju 12 minuta reklama.
To vreme plaćaju oglašivači, pa se televizijama ne isplati da učestvuju u društveno odgovornim akcijama.
Ukoliko se usvoje izmene zakona, televizije će moći da obavljaju i ovu funkciju.
U izradi predloga izmena zakona o radiodifuziji i oglašavanju učestvuju Asocijacija nezavisnih elektronskih medija, Nezavisno udruženje novinara Srbije, i udruženje lokalnih štampanih medija Lokal pres. Predložene izmene biće predate novom sazivu skupštine.