Izvor: B92, 30.Maj.2008, 20:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Mediji i NVO o oglašavanju

Beograd -- Da bi elektronski mediji mogli da učestvuju u društveno-odgovornim akcijama nevladinih organizacija, neohodna je izmena zakona o radiodifuziji i elektronskom oglašavanju.

Tu inicijativu pokrenula su udruženja medija i nevladine organizacije. Predloženi amandmani treba da omoguće reklamiranje različitih projekata na televiziji, van vremena predviđenog za komercijalni marketing.

Ukoliko bi neka nevladina organizacija želela da na televiziji pokrene >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << ekološku kampanju, to ne bi bilo moguće, jer je televizijama propisano da u toku jednog sata programa imaju 12 minuta reklama.

To vreme plaćaju oglašivači, pa se televizijama ne isplati da učestvuju u društveno odgovornim akcijama.

Ukoliko se usvoje izmene zakona, televizije će moći da obavljaju i ovu funkciju.

U izradi predloga izmena zakona o radiodifuziji i oglašavanju učestvuju Asocijacija nezavisnih elektronskih medija, Nezavisno udruženje novinara Srbije, i udruženje lokalnih štampanih medija Lokal pres. Predložene izmene biće predate novom sazivu skupštine.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.