Izvor: B92, 18.Apr.2010, 13:50 (ažurirano 02.Apr.2020.)
Lakše do informacija o porezu
Beograd -- Građani Srbije telefonom mogu dobiti informacije u Kontak centru Poreske uprave o tome koliko državi duguju za porez, kao i kako da popune poreske prijave.
Kontakt centar Poreske Uprave Srbije napravljen je po modelu centra koji ima Kraljevina Danska i koji je najefikasniji u Evropi. Poput danskog, i naš kontakt centar će funkcionisati putem telefonskih linija, a razgovori će se tarifirati po ceni lokalnih telefonskih poziva.
Takođe će naši poreski >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << obveznici moći da se informišu putem e-mail komunikacije sa službenicima centra.
Pomoćnik direktora poreske Uprave Srbije, Zoran Vasić smatra da će ovo doprineti većem izmirivanju obaveza poreskih obveznika.
"Kontakt centar će postati jedan pravi servis koji na vreme informiše o predstojećim obavezama i načinu izmirivanja tih obaveza od strane građana Republike Srbije", kaže on.
Predstavnici danske poreske i carinske administarcije učestvovali su u poslednjim pripremama pred otvaranje Kontakt centra. Kažu da su zadovoljni kako su rešenja iz Danske preneta u Srbiju i da jedva čekaju da vide kako će srpski Kontakt centar funkcionisati.
"Naši srpski prijatelji su bili u Danskoj da vide kako mi radimo u našem Kontakt centru i zaključili smo da je Kontakt centar veoma efektivan način da se odgovori ljudima na sva pitanja koja imaju u vezi sa porezom", kaže direktor danske poreske i carinske administracije, Soren Guldborg.
Najmoderniji poreski kontakt centar u ovom delu Evrope zaposliće četrdesetoro ljudi koji će svakoga dana od 9 do 5 pružati građanima sve potrebne informacije u vezi sa plaćanjem poreza.
Uskoro poreski kontakt centar
Izvor: SEEbiz.eu, 18.Apr.2010
BEOGRAD - Građani Srbije telefonom mogu dobiti informacije o tome koliko državi duguju za porez, kao i kako da popune poreske prijave. Kontakt centar Poreske Uprave Srbije napravljen je po modelu centra koji ima Kraljevina Danska i koji je najefikasniji u Evropi.