Izazovi dobre reklame – od ideje do realizacije

Izvor: RTS, 27.Jun.2018, 23:56   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Izazovi dobre reklame – od ideje do realizacije

Dobra reklama lako se pamti, kažu oni koji ih kreiraju. Prvi korak je dobra strategija. A deset najboljih marketinških ideja prošle nedelje je i nagrađeno "Efi" nagradom.
Privući pažnju ljudi i ostati u pamćenju – cilj je svake dobre reklame. Iako zvuči lako, to podrazumeva ozbiljnu strategiju i istraživanja. A za najbolja rešenja sledi nagrada – ovog puta za najefikasniju komunikaciju, koja >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << donosi prodajne rezultate, ali i rezultate rasta brenda.

"U pitanju je bila komunikacija, koja je pre svega u svojoj srži imala za cilj da ljudima povrati neku veru i snagu u sebe i sama tema je bila za Srbiju relevantna, jer se radilo o ljudima koji odavde odlaze", kaže direktorka advertajzinga i strategije Dušica Matijašević.
Svaki novi proizvod im je, kažu, jednak izazov.
"Svaki brif je mala smrt, mali stres. Ti nikada ne znaš da li ćeš doći do fantastične ideje koju će ljudi pamtiti, prepričavati, smejati ili koja će ih dodirnuti emotivno ili ćeš cediti suvu drenovinu", objašnjava kreativni direktor Nemanja Stanković.
Kratki rokovi, što veći profiti ponekad zasene i najbolje ideje, ali najveće zadovoljstvo pronalaze u najtežim zadacima.
Dušica Matijašević ističe značaj povratne informacije koje dobija od ljudi, naročito kada su oduševljeni reklamom i smatraju da je relevantna za njih i zajednicu.
Za razliku od nekih stranih tržišta, u Srbiji, tvrde stručnjaci, klijenti ne vole da eksperimentišu. Jasno i konkretno – glavne su vodilje.

Nastavak na RTS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.