Izvor: Danas, 26.Feb.2021, 09:01

Informer, Blic, Kurir i Alo prepisali Danas

Informer, Blic, Kurir i Alo prepisali Danas

Listovi Informer, Blic, Kurir i Alo na svojim sajtovima prekršili su Kodeks novinara Srbije kada su prepisali saznanje sa portala lista Danas o izboru Dragana Bujoševića za direktora RTS, odlučeno je jednoglasno sinoć na sednici Saveta za štampu.

Nastavak na Danas...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Danas. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Danas. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.