Građani se žale na upravu a ne na kršenje ljudskih prava

Izvor: Glas javnosti, Beta, 16.Dec.2010, 07:04   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Građani se žale na upravu a ne na kršenje ljudskih prava

BEOGRAD - Zaštitnik građana Srbije Saša Janković izjavio je da se devet desetina pritužbi građana tom organu odnose na loš rad uprave, a ne na klasična kršenja ljudskih prava.

Činjenica da se gotovo sve pritužbe građana odnose na loš rad uprave govore o tome da je uprava politizovana i da u njoj ne rade dovoljno stručni, odgovorni i motivisani službenici, kazao je Janković u razgovoru s novinarima o procesu izgradnje institucija u pravnoj državi.

- U državnoj >> Pročitaj celu vest na sajtu Glas javnosti << upravi se sprovodi socijalna politika po principu da se zaposli što više ljudi i što manje da se plate i zato ih niko ne pita za odgovornost i stručnost - kazao je Janković i ocenio da bi mnogo manje koštalo da se smanji broj zaposlenih i da posao zadrže oni koji su odgovorni i sposobni.

Kako je istakao, građani ne smeju da čekaju i po pet godina na uverenje o državljanstvu, jer je njihovo pravo da uprava brzo odluči o svakom zahtevu i da za rešenje navede precizno i suštinsko obrazloženje.

Janković je ocenio da će takvo stanje potrajati sve dok se uprave ne depolitizuje i ne uredi tako da službenička elita počne da prelazi u državnu upravu iz banaka i drugih organizacija.

Nastavak na Glas javnosti...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Glas javnosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Glas javnosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.