Gluvi telefoni

Izvor: Glas javnosti, 02.Jul.2008, 10:37   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Gluvi telefoni

GORNJI MILANOVAC - Već dva dana više od 1.200 korisnika u Gornjem Milanovcu, među kojima su stanica policije, kasarna Vojske Srbije, mnoga privatna preduzeća i građani ostali su bez telefonskih veza. Razlog za ovakvu situaciju u gradu je kvar koji je nastao u Rajićevoj ulici gde Mesna zajednica „Gornji Milanovac“ postavlja behaton ploče na trotoaru.

- Prema prvim informacijama, do oštećenja telefonskih vodova u ovoj ulici došlo je zbog vibracija zemljišta, zbog čega su >> Pročitaj celu vest na sajtu Glas javnosti << se cevi kroz koje prolaze telefonski kablovi prelomili, što je bio razlog da dođe do prekida veza telefonskog saobraćaja u severoistočnom delu grada. Kvar je veoma ozbiljan i činimo sve da što pre rešimo problem zbog čega su angažovane sve ekipe montera i tehničara iz Gornjeg Milanovca, uz pomoć jedne ekipe iz Čačka, ali će biti potrebno dosta vremena da se kvar u potpunosti otkloni - istakao je Andrija Kubat, jedan od rukovodilaca „Telekoma“ u Gornjem Milanovcu, napominjući da su ekipe non-stop na terenu.

GROM NAJVIŠE ŠTETI TELEFONIJI

Situacija u telefonskom saobraćaju u gradu je zbog kvara veoma ozbiljna, ali je još teža u selima posle nevremena od pre nekoliko dana.

- Taman smo dobrim delom popravili smetnje u selima Gornji Branetići, Brezna, Teočin, Beršići, a teritoriju opštine je zadesilo novo nevreme, zbog kojeg je prijavljeno više od 300 smetnji na telefonskim linijama tako da će nam u narednom periodu, pored rešavanja ovog problema u gradu, otklanjanje tih smetnji biti prioritetan posao - najavljuje Andrija Kubat, naglašavajući da je ova godina, što se tiče gromova koji nanose najviše štete telefoniji, jedna od najgorih u poslednjih nekoliko godina.

Građani dela grada u kojem je telefonski saobraćaj u prekidu su ogorčeni jer, kako kažu, zbog ovakve situacije trpe veliku štetu, a posebno se to odnosi na vlasnike privatnih preduzeća od kojih neki misle da je ova situacija i pravo vreme da se postavi pitanje i odgovornosti i nadoknade štete. Prema njihovom mišljenju, ako je „Telekom“ veoma uredan u isključivanju telefona zbog neplaćenih računa nakon prekoračenja određenog datuma u mesecu, onda je logično da neko mora da nadoknadi štetu korisnicima nastalu prekidom veza.

- Ne interesuje nas kako je došlo do prekida i ko je za to kriv! Jednostavno, ako se od nas traži da budemo uredne platiše, od „Telekoma“ zahtevamo da u svakom momentu imamo kvalitetnu vezu - izričiti su građani i vlasnici preduzeća i prodavnica koji su, i pored insistiranja, želeli da im se imena ne pominju.

Nastavak na Glas javnosti...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta Glas javnosti. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta Glas javnosti. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.