Izvor: TangoSix.rs, 07.Okt.2016, 16:47   (ažurirano 02.Apr.2020.)

„Etihad Airways Partners“ ujednačava usluge programa lojalnosti svih kompanija u grupaciji

Grupacija Etihad ervejz partners (Etihad Airways Partners – EAP) saopštila je da uvodi „nove mere koje su usmerene na ujednačavanje usluga za članove programa lojalnosti pojedinačnih avio-kompanija“. Promene se uvode 4. oktobra i odnosiće se na sve „Platinum“, „Gold“ i „Silver“ članove programa lojalnosti avio-kompanija unutar grupacije, čime će biti obuhvaćeni i putnici Er Srbije (Air Serbia) koji koriste „Etihad Guest“ i spadaju u jednu od ove tri kategorije.
>> Pročitaj celu vest na sajtu TangoSix.rs << />– Na primer, sve avio-kompanije na dugolinijskim letovima u biznis klasi nude sedišta koja se mogu pretvoriti u krevet. Sada želimo da ponudimo dodatna unapređenja, a ujednačavanjem usluga kao što su pogodnosti po nivoima programa lojalnosti, možemo obezbediti da naši putnici dobiju isti nivo usluge putujući bilo kojom avio-kompanijom u okviru grupacije. – rečeno je u Etihadu.
Oni navode da će se promene odnositi na usluge: prioritet pri prijavljivanju i ukrcavanju na let, pristup salonima na aerodromu, dodatni prtljag i bonus milje.
– Silver članovi dobiju dodatnih 10 kilograma, Gold članovi 15 kilograma, a Platinum članovi dobiti dodatnih 20 kilograma uvek kada putuje sa nekom od EAP avio-kompanija. Za linije na kojima se dozvoljena težina meri po komadu prtljaga, svi članovi dobijaju pravo na dodatni komad prtljaga do 23 kilograma za ekonomsku ili 32kg za prvu i biznis klasu. – navode u Etihadu.
Osim toga, „Silver“, „Gold“ i „Platinum“ članovi svih programa lojalnosti u okviru ove grupacije stiču pravo na prioritet pri prijavljivanju na let, bez obzira na to sa kojom od avio-kompanija lete, novdi se u saopštenju:
– Prioritet pri prijavi na let omogućava elitnim članovima programa lojalnosti unapređenu uslugu na posvećenim ili premijum šalterima čak i kada putuju u ekonomskoj klasi.  –
Pravo na pristup salonima na aerodromima je prošireno kako bi se omogućilo da elitni članovi programa lojalnosti koriste salone avio-kompanija unutar grupacije, uključujući Salon i spa prve klase na aerodromu u Abu Dabiju za sve Platinum članove programa lojalnosti.
Svi članovi EAP programa lojalnosti imaće pravo da steknu dodatne „tier“ milje (po nivoima članstva) na letovima avio-kompanija unutar grupacije.
– Članovi programa lojalnosti stiču dodatne milje u zavisnosti od cene leta i milja pređenog puta. Mije se mogu utrošiti na kupovinu karata, promenu klase ili za kupovinu drugih proizvoda i usluga. Promene koje su danas najavljene podrazumevaju da svi Silver članovi dobijaju 25 % bonus milja, Gold članovi 50%, dok će Platinum članovi dobiti 75 % bonus milja, bez obzira kojom od EAP avio-kompanija lete. – objašnjavaju u Etihadu.
Da podsetimo, postoje četiri programa lojalnosti koji se koriste u okviru grupacije EAP. To su „Etihad Guest“, koji koriste članovi programa lojalnosti avio-kompanija Etihad ervejz, Er Sejšels, Er Srbija i Etihad ridženel, „Top Bonus“ za Er Berlin i NIKI, „Jet Privilege“ za Džet ervejz i „Mille Miglia“ za Alitaliju.
#mc_embed_signup{background:#fff;clear:left;font:14px Helvetica,Arial,sans-serif}Pretplatite se na nedeljni pregled vesti Tango Six portala. Svakog petka u vašem inboxu.* indicates required
Email Address *


First Name *


Last Name *


Occupation

Company













The post „Etihad Airways Partners“ ujednačava usluge programa lojalnosti svih kompanija u grupaciji appeared first on Tango Six.

Nastavak na TangoSix.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta TangoSix.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta TangoSix.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.