Diskaveri pokreće kampanju podizanja ekološke svesti u Srbiji

Izvor: RTS, 28.Nov.2015, 05:05   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Diskaveri" pokreće kampanju podizanja ekološke svesti u Srbiji

"Diskaveri komjunikejšns" zajedno sa lokalnim partnerima, pokreće kampanju podizanja ekološke svesti, kojoj se svako u Srbiji može priključiti i dati svoj doprinos globalnim naporima očuvanja životne sredine.
Kompanija "Diskaveri komjunikejšns" i u Srbiji pokreće "Uradi Jednu Stvar" (#StartWith1Thing), kampanju kako bi ohrabrila pojedince i kompanije da se priključe globalnim naporima podizanja svesti >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << o važnosti očuvanja životne sredine i uključivanja u borbu protiv istrebljenja vrsta.

Kampanja za cilj ima skretanje pažnje javnosti i ukazivanje na potrebu angažmana svakog pojedinca i ekološki savesnih kompanija da učine bar jednu stvar koja menja način na koji živimo, ponašamo se, jedemo, putujemo i radimo, kako bismo doprineli očuvanju planete.
U Srbiji ovu kampanju su podržale "Beosport" sportske prodavnice, "Mekdonalds", "Šop end gou" supermarketi, proizvođač mobilnih telefona "Huavej", a komunikacijski partneri su Radio-televizija Srbije, Večernje novosti, Telegraf, Domino magazin, Adrija dejli, kao i "Centar za unapređenje životne sredine".
Jedan od centralnih događaja kampanje je premijera dokumentarca pod imenom "U trci za izumiranjem", režisera Lui Psihojosa, koji će biti prikazan na Diskaveriju u sredu, 2. decembra od 21:00.
"Ovaj film treba da odgleda svako jer živopisno predstavlja ozbiljne pretnje sa kojima se naša prelepa, plava planeta suočava. Još važnije, 'U trci sa izumiranjem' pokazuje kako bismo zajedno mogli da ostavimo prirodu zdravijom nego što smo je zatekli, ukoliko bi svako od nas činio samo po jednu stvar da unapredi zdravo okruženje", kaže potpredsednik odeljenja za dokumentarce i specijale na Diskaveriju, Džon Hofman.
Na lokalnoj internet stranici www.uradi1stvar.rs svaki pojedinac i kompanija koji se pridruže akciji moći će da sa drugima podele informaciju o svom doprinosu unapređenju okoline.

Ovaj sajt, povezan je sa društvenim mrežama i prikazuje mapu Srbije, na kojoj su specifičnim ikonicama označene kompanije i pojašnjen način na koji je svaka od njih dala doprinos ovom globalnom pokretu.
Pored kompanija, svaki posetilac ponaosob će moći neograničeni broj puta da se prijavi i pokaže po jednu stvar kojom lokalno doprinosi globalnom pokretu.
Takođe, globalna internet stranica racingextinction.com nudi interaktivne izazove, koji će pomoći porodicama, grupama i pojedincima da smanje emisiju ugljenika i tako umanje svoj karbonski otisak.
"Ovo je istorijski televizijski događaj u okviru kojeg će U trci za izumiranjem biti prikazan u preko 220 zemalja i teritorija širom sveta i ne samo zabaviti publiku, već podići svest o tome kako možemo da učinimo planetu održivom za sve nas", rekao je producent Fišer Stivens.
"Diskaveri komjunikejšns" je najveća televizijska kuća na svetu čiji je program dostupan uz pretplatu i doseže do približno tri milijarde pretplatnika u preko 220 zemalja i teritorija.
Za više informacija posetite www.discoverycommunications.com.

Nastavak na RTS...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.