Direktor policije najavio kada kreće kažnjavanje zbog prekoračenja prosečne brzine

Izvor: BKTV News, 05.Avg.2017, 10:52   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Direktor policije najavio kada kreće kažnjavanje zbog prekoračenja prosečne brzine

Na auto-putu počela primena novog pravila obračunavanja brzine.

Nema izmena u dozvoljenoj brzini kretanja, ali je kontrola drugačija.

Kažnjavanje zbog prekoračenja prosečne brzine na osnovu nove formule počeće od septembra, kaže za RTS direktor policije Vladimir Rebić. Na udaru su vozači koji prave najveće prekoračenje.

Direktor policije Vladimir Rebić je, gostujući u Dnevniku RTS-a, rekao da je, prema dosadašnjem uzorku, više od 85 odsto vozača >> Pročitaj celu vest na sajtu BKTV News << poštovalo ograničenja.

"To treba da nas raduje. Broj vozača koji su prekoračili brzinu između 121 i 130 kilometara je oko 8,5, zatim između 131 i 140 je 4,5 posto, a preostalih dva, tri posto odlaze na veće brzine", kaže Rebić uz napomenu da se radi o malom uzorku.

Naveo je da se od 1. avgusta na svih 35 naplatnih stanica meri prosečna brzina, ali da će se, pre početka sankcionisanja, morati da se izvrši analiza gde se prave najveća prekoračenja.

Počelo je merenje srednje brzine na autoputu..onima koji putuju često, obaveštenje će značiti pic.twitter.com/HlCaF5UMCw

Naveo je da će sa sankcionisanjem početi od septembra.

"Do tada vozači koji se kreću auto-putevima i dobijaju fiskalni račun, mogu se uveriti u to koliko voze i da se naviknu na ovakav način rada", rekao je Rebić.

Podaci o brzini kretanja će se vlasnicima vozila slati na kućnu adresu, o čemu će oni morati da se izjasne.

Direktor policije dodaje da se radi na tome da policijski službenici automatski na naplatnim rampama dobijaju podatke o izmerenoj srednjoj brzini, kako bi mogli odmah da reaguju, naročito zbog vozača iz inostranstva.

"Mi ćemo prvo izvršiti analizu i svakako krenuti od sankcionisanja onih vozača najviše prekoračuju brzinu. Ostaje poruka vozačima da poštuju ograničenje i da voze u skladu sa propisima", rekao je Rebić i dodao da nije moguće navesti koja je srednja brzina koja će se tolerisati.

Naveo je primer evropskih zemalja u kojima je zbog kažnjavanja svih vozača koji su prekršili ograničenje došlo do zagušenja u sistemu. Sada su, kaže, te zemlje odlučile da sistem za merenje uključuju periodično i na pojedinim mestima.

Inače, ovakav način merenja nije nov. U Austriji se primenjuje 14 godina, a broj saobraćajnih nesreća je na određenim deonicama prepolovljen.

Nastavak na BKTV News...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta BKTV News. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta BKTV News. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.