Dajrekt medija postaje deo Junajted medije

Izvor: RTS, 05.Jun.2018, 17:04   (ažurirano 02.Apr.2020.)

"Dajrekt medija" postaje deo "Junajted medije"

"Junajted medija" predala je Komisiji za zaštitu konkurencije zahtev za odobrenje kupovine 100 odsto udela u kompaniji "Dajrekt medija" na tržištima Srbije, Crne Gore, Makedonije i Albanije, što uključuje i zahtev za odobrenje "Dajrekt mediji" za kupovinu terestrijalnih televizijskih stanica Pink BiH i Pink Crna Gora.
"'Dajrekt medija' je moderna advertajzing agencija koja ima veliki broj klijenata u >> Pročitaj celu vest na sajtu RTS << više zemalja regiona, odlične odnose sa TV stanicama i medijima i dobro razrađene modele plasiranja i monetizacije lokalne produkcije i atraktivnih sadržaja. Zbog toga smo ih prepoznali i kao odličnu platformu za pokretanje transformacije televizija u regionu kroz primenu novih tehnologija koje se sada uvode u celom svetu", kaže direktor "Junajted medije" Aleksandra Subotić.
Kako se navodi u saopštenju ove agencije, "Dajrekt medija" je skoro dve decenije regionalni lider na tržištu medijskih i komunikacijskih agencija, kao i, navodi se, važan partner u produkciji televizijskog sadržaja.
"Drago nam je da je ‘Junajted medija‘ prepoznala vrednosti ‘Dajrekt medije‘, i verujem da će naše udruživanje biti ključni faktor transformacije regiona ka budućnosti televizijskog oglašavanja u novom digitalnom dobu", izjavio je predsednik kompanije "Dajrekt medija" Krašimir Guergov.
Ovom akvizicijom, kaže se, "Dajrekt medija" postaje deo velikog sistema "Junajted medija" i nastavlja razvoj novih tehnologija, inovativnih advertajzing modela i primene digitalnog marketinga.
"To će omogućiti da se osmišljena rešenja plasiraju kroz različite platforme, a Direct Mediji osigurati potencijal za dalji rast", ističe se.
Pink Internešenel kompani i Željko Mitrović, navodi se u saopštenju, potpisali su saglasnost "Dajrekt mediji", odnosno "Junajted mediji", da pristupi procesu dobijanja saglasnosti od nadležnih agencija za konkurenciju, a povodom akvizicije dve terestrijalne televizije - televizije Pink M u Crnoj Gori i televizije Pink BH u Bosni i Hercegovini.
"Strategija razvoja i budući planovi Pink medija grupe usmereni su ka ubrzanom razvoju produkcije, gradnji novih produkcionih kapaciteta, puštanju novih kablovskih kanala kao i transformaciji ka potpuno digitalnom obliku", rečeno je u saopštenju.
Kako se ističe, u skladu sa tim ambicijama "Pink medija grupa" je donela odluku da svoje resurse koncentriše u Srbiji i na taj način uspostavi bolju i produktivniju kontrolu nad svim svojim televizijskim, produkcionim i digitalnim operacijama koje ima u skoro 20 zemalja Evrope i Sveta.
"Sredstva od ove akvizicije ‘Pink medija grupa‘ će upotrebiti za izgradnju novih produkcionih kapaciteta, brži razvoj i širenje platforme sa preko 60 Pink kanala kao i za otkup 10 odsto udela Pink Internešenel kompani kojim će Željko Mitrović ponovo postati 100 odsto vlasnik centralne i najznačajnije kompanije Pink sistema", precizira se.

Nastavak na RTS...






Pročitaj ovu vest iz drugih izvora:
Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta RTS. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta RTS. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.