Izvor: Blic, 10.Jun.2011, 18:35 (ažurirano 02.Apr.2020.)
“Blicu” nagrada “Snaga brenda”
BEOGRAD - “Brand Fair 7”dodelio je “Blicu” specijalno priznanje „Snaga branda“. Nagrada se dodeljivala medijima koji se svojim radom ističu u pozicioniranju i izgradnji sopstvenog brenda.
Ocena je da "Blic” brend koji je svoj uspeh izgradio inovativnim pristupom istraživačkom novinarstvu, proverenim informacijama, pravom dozom zabavnih sadržaja i kvalitetnim modernim konceptom.
Analizirani su: identitet medija, uređivačka politika, društveno >> Pročitaj celu vest na sajtu Blic << odgovorno ponašanje, „snaga" imena, pre svega u stručnoj javnosti i kod urednika i novinara, konzistentnost i trajanje branda, kao i imidž u najširoj javnosti.
Užim žirijem i timom koji je sproveo sve konsultacije i istraživanja predsedavao je prof. dr Predrag Vujović, vodeći ekspert za oblast odnosa sa javnošću i generalni direktor agencije PRA, dok su ostali članovi žirija i tima bili Milivoje Radovanović, direktor Mass Media International, Vladan Alimpijević, dugogodišnji urednik i novinar, Vjekoslav Cerovina, direktor Brand konferencije i Miloje Sekulić, internet konsultant.