Izvor: Kurir, 16.Avg.2010, 19:47 (ažurirano 02.Apr.2020.)
BREND LEPE SRBIJE
BEOGRAD - Privredna komora Srbije (PKS) i udruženje Vinski viteški red Singidunum odlučili su da pokrenu manifestaciju "Lepa Srbija na plavom Dunavu", kao doprinos
BEOGRAD - Privredna komora Srbije (PKS) i udruženje Vinski viteški red Singidunum odlučili su da pokrenu manifestaciju "Lepa Srbija na plavom Dunavu", kao doprinos Dunavskoj strategiji, kojom bi se potencijali Podunavlja i Srbije predstavili u najboljem svetlu, rečeno je danas na konferenciji za novinare.
>> Pročitaj celu vest na sajtu Kurir << />
- U eri izrade Dunavske strategije Srbije, odlučili smo da sa gradovima, opštinama, turističkim organizacijama i privrednim komorama mobilišemo umne i kreativne ljude, radi stvaranja svesti o potrebi bržeg razvoja da bi privukli novac iz evropskih fondova - rekao je potpredsednik PKS i direktor manifestacije Stojan Jevtić.
Prvobitno je planirano da se manifestacija održi ovoga septembra, na beogradskom Ušću, ali je zbog nedostatka kadrova i neorganizovanosti opština, ona je odložena za jun 2011. godine.
Prema rečima organizatora, oni neće odustati, već će u narednih godinu dana sprovoditi različite aktivnosti, koje će biti priprema i promocija Dunavske strategije Srbije u cilju da "Lepa Srbija na plavom Dunavu" postane brend Srbije.
Srbija nije iskoristila potencijale Dunava i ovo je šansa, koja ne sme da se propusti, da predstavimo privredne potencijale Podunavlja, raznovrsnost priobalja, saobraćajne i lučke potencijale, istorijske spomenika, nacionalne parkove, tradiciju i običaje, napomenuo je Jevtić.