Izvor: B92, 08.Dec.2006, 13:00   (ažurirano 02.Apr.2020.)

B92 dobio nagradu za "Sigurnu kuću"

Beograd -- Sinoć u Centru "Sava" počela jubilarna deseta beogradska "Noć reklamoždera" - revija najoriginalnijih reklama iz sveta.

Beogradska publika učestvovala je u izboru za najpopularniju domaću reklamu u 2006. godini. Pobedila je agencija Komunis, sa reklamom za Lutriju Srbije. Kada beogradski "reklamožderi" pogledaju i sve strane reklame, takođe će odabrati najbolju, a glasaće i za najbolji bilbord.

Stručni žiri "Noći reklamoždera" odlučio je da >> Pročitaj celu vest na sajtu B92 << nagradu za najpopularniju neprofitnu kampanja dodeli B92, za projekat "Izgradnja Sigurne kuće za žrtve porodičnog nasilja".

"Nama iz medija se sviđaju ovakve manifestacije gde se obožavaju reklame. Obično se na ovakvim manifestacijama posetioci pozovu da ugase svoje mobilne telefone. Ja vas pozivam da ih uključite i pozovete broj 063/9765 i donirate za projekat Sigurne kuće", rekao je Veran Matić, direktor B92.

"Noć reklamoždera" organizuje se jednom godišnje u 51 zemlji sveta u više od 150 gradova.

Nastavak na B92...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta B92. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta B92. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.