SEDAM KOPIRAJTERSKIH TRIKOVA: Za primenu u kontent marketing tekstovima

Izvor: DobreVesti.rs, 04.Mar.2025, 11:37

SEDAM KOPIRAJTERSKIH TRIKOVA: Za primenu u kontent marketing tekstovima

Često se dešava da kopirajting pogrešno poistovećujemo sa kontent marketingom. Međutim, oni su zapravo dve strane iste medalje i, premda služe za postizanje istog cilja, imaju sasvim različite svrhe.

 
Kopirajting je usmeren ka prodaji, odnosno navođenju potencijalnih klijenata da izvrše kupovinu. Marketing sadržaj pak služi da privuče pažnju publike, pokaže joj da razumemo šta je to što je muči i da dokaže da možemo rešiti njene probleme.
 
Ipak, to ne znači da ove dve vrste marketinga nemaju dodirnih tačaka. Naprotiv. Kako bi kontent marketing postigao što jači efekat, možemo ga obogatiti i dopuniti nekim dokazanim kopirajterskim trikovima.
 
Dobar naslov zlata vredi...

Nastavak na DobreVesti.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta DobreVesti.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta DobreVesti.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.