Prava potrošača izazov ili šansa za brend i kompaniju

Izvor: DobreVesti.rs, 01.Apr.2016, 09:03   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Prava potrošača izazov ili šansa za brend i kompaniju

BEOGRAD – Na okruglom stolu o pravima potrošača, koji je ove sedmice održan u Beogradu, pružen je bolji uvid u ulogu države u obezbeđivanju ambijenta za poštovanje prava potrošača, ali su i predstavljeni dobri primeri iz domaće poslovne prakse jednih od ključnih aktera u privrednom životu Srbije.


Okrugli sto „Prava potrošača: izazov ili šansa za brend i kompaniju“ na kom su učestvovali predstavnici Ministarstva trgovine, proizvođači prehrambenih proizvoda, bele tehnike, trgovački lanci i teleoperater, kao i predstavnica udruženja potrošača održan je danas u hotelu Crowne Plaza u organizaciji PR agencije Pristop.

Na otvaranju skupa, Vesna Kovač, državni sekretar u Ministarstvu...

Nastavak na DobreVesti.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta DobreVesti.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta DobreVesti.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.