Počeo sa radom pozivni centar za podršku građanima u procesu digitalizacije

Izvor: DobreVesti.rs, 05.Apr.2015, 11:48   (ažurirano 02.Apr.2020.)

Počeo sa radom pozivni centar za podršku građanima u procesu digitalizacije

BEOGRAD - Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija obaveštava javnost da je počeo sa radom pozivni centar za podršku građanima u procesu prelaska sa analognog na digitalno emitovanje televizijskog signala.

 
 
Pozivom na broj 18911 građani mogu dobiti sve korisne informacije vezane za proces digitalizacije.
 
Putem pozivnog centra građani će moći da dobiju sve informacije o tome na koji način se obezbeđuje prijem digitalnog televizijskog signala, preko kojih predajnika u Republici Srbiji će biti emitovan signal, koje su neophodne tehničke pretpostavke da bi bio realizovan prijem televizijskog digitalnog signala, kako se instalira uređaj za prijem digitalnog signala, čemu služi...

Nastavak na DobreVesti.rs...






Napomena: Ova vest je automatizovano (softverski) preuzeta sa sajta DobreVesti.rs. Nije preneta ručno, niti proverena od strane uredništva portala "Vesti.rs", već je preneta automatski, računajući na savesnost i dobru nameru sajta DobreVesti.rs. Ukoliko vest (članak) sadrži netačne navode, vređa nekog, ili krši nečija autorska prava - molimo Vas da nas o tome ODMAH obavestite obavestite kako bismo uklonili sporni sadržaj.